טלוויזיה
עדי אשכנזי ודדי דדון כובשים את המסך | הפרסומות הטובות של השבוע
בקמפיין המוסיקלי של בזק, עדי אשכנזי ואסי כהן מספרים על הנתב החדש שמעניק אבטחת סייבר באמצעות טכנולוגיית ה-AI. בזכות ההחלטה לשלב את דדי דדון, הדמות האהובה מ"ארץ נהדרת" לקמפיין, הצליחה בזק לעקוף את המתחרות | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע

בזק, חברת התקשורת המספקת שירותי טלפון ואינטרנט לאלפי ישראלים, רשמה הישג מרשים בגזרת המהלכים השיווקיים הבולטים של השבוע. בקמפיין מוסיקלי חדש, אשר כולל עיבוד מיוחד ללהיט "הלוואי" של הזמר בועז שרעבי, מספרים הקומיקאים עדי אשכנזי ואסי כהן על היתרונות והחסרונות של מהפכת ה-AI.
רבות דובר על ההשלכות המדאיגות של טכנולוגיית הבינה המלאכותית, זאת בעקבות המידע הרב שיש ברשותה והכוח שיש בידה לבצע כל פעולה בקלות ובמהירות. בפרסומת החדשה של בזק, צמד הקומיקאים מספרים כי יכולותיה המרשימות של הבינה המלאכותית עלולות לעלות לנו ביוקר.
לדבריי כהן, המגלם את דדי דדון הדמות האהובה מהתוכנית "ארץ נהדרת", טכנולוגיית ה-AI יכולה לפרוץ לתכנים אישיים, לזייף תמונות וסרטונים ולהשתמש בזהות המשתמש לצורך ביצוע הונאת רשת. לשם כך, בזק משיקה את נתב ה-Be החדש שנועד לשמור על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות.
מיטב המוחות במשרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", יצרו את הפרסומת החדשה בשיתוף עם טכנולוגיית הבינה המלאכותית. הקמפיין המוסיקלי כולל כמה סצנות שנוצרו על ידי הבינה המלאכותית.
בין היתר, נחשפו הצופים לחופשה המפנקת של דדי דדון בדובאי עם חברתו הקרובה ולתיעוד החריג עם עדי אשכנזי, במסגרתו הוא שר את הלהיט ״הלוואי״ (בגרסה ה-AI) לצד חדי קרן צבעוניים.
דבר המשרד
ברגע שהבנו שזה קמפיין שהולך להתעסק ב-AI, ידענו שאנחנו רוצים להשתמש בטכנולוגיה הזאת בפרסומת. מפה לשם, עלה רעיון של החיבור בין דדי לעדי ואז הצגנו ללקוח ואמרנו לו; 'רק תאשר – הלוואי'. כמובן שצירפנו מיד את רני כרמלי (הבמאי) ועכשיו זכינו בפרסומת השבוע – ברכותיי".
דבר המשרד
ברגע שהבנו שזה קמפיין שהולך להתעסק ב-AI, ידענו שאנחנו רוצים להשתמש בטכנולוגיה הזאת בפרסומת. מפה לשם, עלה רעיון של החיבור בין דדי לעדי ואז הצגנו ללקוח ואמרנו לו; 'רק תאשר – הלוואי'. כמובן שצירפנו מיד את רני כרמלי (הבמאי) ועכשיו זכינו בפרסומת השבוע – ברכותיי".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
להעביר בתוך 80 שניות סיפור שכולל בתוכו גם את היתרונות של עולם ה-AI, גם את החסרונות שלו, גם את הפתרון של בזק וכמובן – גם שיוציא מעדי ודדי את המקסימום.
להעביר בתוך 80 שניות סיפור שכולל בתוכו גם את היתרונות של עולם ה-AI, גם את החסרונות שלו, גם את הפתרון של בזק וכמובן – גם שיוציא מעדי ודדי את המקסימום.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"ילד AI" - מרגיש שכולנו ההורים שאף פעם לא היו לו.
"ילד AI" - מרגיש שכולנו ההורים שאף פעם לא היו לו.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האמת? שיותר מחצי סרט צולם בכלל על גרין (מה שאומר שהיינו צריכים לדמיין ממש הרבה). החיבור והסנכרון בין השחקנים, לרני הבמאי, לבוני מומחה ה-AI וכמובן ללקוח ולמשרד, היה כל כך טוב שהכל זרם חלק.
האמת? שיותר מחצי סרט צולם בכלל על גרין (מה שאומר שהיינו צריכים לדמיין ממש הרבה). החיבור והסנכרון בין השחקנים, לרני הבמאי, לבוני מומחה ה-AI וכמובן ללקוח ולמשרד, היה כל כך טוב שהכל זרם חלק.
קרדיטים
מנהלת לקוחות: גל יניב דולב
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
קופירייטר: ניתאי שמלצר
סופרווייזרית: יעל שגיב
תקציבאיות: רוני טסטה, מאי ולדמן וגן, הדר כבל
מפיק: דור לב
מנהלת אגף תקשורת שיווקית - שרון הופשטיין
מנהלת פרסום וסושיאל - נטלי רבינוביץ
מנהלת פרסום וסושיאל - עדן ארצ'ל
מנהלת לקוחות: גל יניב דולב
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
קופירייטר: ניתאי שמלצר
סופרווייזרית: יעל שגיב
תקציבאיות: רוני טסטה, מאי ולדמן וגן, הדר כבל
מפיק: דור לב
מנהלת אגף תקשורת שיווקית - שרון הופשטיין
מנהלת פרסום וסושיאל - נטלי רבינוביץ
מנהלת פרסום וסושיאל - עדן ארצ'ל
בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת הגדולה היא חברת התקשורת הישראלית בזק. באמצעות קמפיין מוסיקלי, תסריט יצירתי ושיתוף הפעולה עם השחקן והקומיקאי אסי כהן, הצליחה חברת התקשורת להעביר את המסר השיווקי לקהל היעד וליצור בידול בינה לבין המתחרות שלה בשוק. על הקמפיין המוסיקלי, שחלקו נוצר באמצעות טכנולוגיית ה-AI, אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי".
במקום השני מככבת כאל, חברת כרטיסי האשראי הישראלית, זאת בעקבות הפרסומת החדשה ששודרה לאחרונה על המסכים. בקמפיין המדובר, מככבת השחקנית גל מלכה עם דמות הקרקל המצוירת שאותה מדבב הקומיקאי מריאנו אידלמן.
השניים מספרים, בדרך משעשעת במיוחד, על השירות הייחודי שמעניקה חברת כאל לישראלים. החברה מציעה לצרכנים ליטול הלוואה דרכה וליהנות מריבית נמוכה יותר מהבנק, זאת בהצגת הצעה בתנאים דומים שניתנה בחודש האחרון מהבנק. על הפרסומת של חברת כאל אחראי משרד הפרסום מנצ'.
אחריה, ניצבת הפרסומת החדשה של בנק הפועלים, בכיכובו של השחקן עמוס תמם. לכבוד יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל, בנק הפועלים יצא בקמפיין מושקע שכלל שיר שנוצר על ידי הבינה המלאכותית.
בפרסומת, תועד עמוס תמם כשהוא מסתובב בתחנות בולטות בהיסטוריה הישראלית בעודו שר את השיר "בואו לגדול איתנו בבנק הפועלים". על הקמפיין המוסיקלי, שנוצר בהשראת טכנולוגיית ה-AI, אחראים משרד הפרסום "גיתם BBDO" וחברת elevaitor.
כזכור, גם חברת הרכב אלדן העלתה קמפיין מיוחד לכבוד יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל. במהלך הפרסומת, נחשפו הצופים לשלל רגעים מרגשים; אב שנפגש עם בתו החיילת לאחר זמן ממושך מחוץ לבית, בני נוער שמבלים יחד בליל ירח מלא וזוג צעיר שלראשונה עובר לגור יחד.
בכל אחת מהסצנות הללו, הופיע רכב של חברת אלדן. מהלך זה סייע בהעברת המסר כי רכבי אלדן מלווים את הנהגים והנהגות בישראל בדרכים במשך שנים ובשלל רגעים מרגשים. על הקמפיין המוסיקלי אחראי משרד הפרסום "אברהם".
הקמפיין של חברת מגדל ביטוח ופיננסים משך אף הוא את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בפרסומת החדשה, חברת הביטוח עושה כבוד לחברות הישראליות שנסחרות בארץ או ובחו"ל. על כן, השיקה מגדל את מסלול "מניות סחיר" שמאפשר למשקיעים לתמוך ביזמות ישראל, בחברות מקומיות שנסחרות בארץ ובעולם. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO".
הקמפיין של חברת מגדל ביטוח ופיננסים משך אף הוא את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בפרסומת החדשה, חברת הביטוח עושה כבוד לחברות הישראליות שנסחרות בארץ או ובחו"ל. על כן, השיקה מגדל את מסלול "מניות סחיר" שמאפשר למשקיעים לתמוך ביזמות ישראל, בחברות מקומיות שנסחרות בארץ ובעולם. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה