טלוויזיה

לקראת היורו: איפה תראו את הגול קודם?

יס הודיעה שלקוחותיה ייהנו מערוצים ללא דיליי בזמן משחקי היורו, פרטנר מפעילה טכנולוגיה להורדת הדיליי בכל הערוצים הרלוונטיים ובסלקום שומרים על שתיקה
יאיר מור | 
צופה בכדורגל בטלוויזיה (צילום Jan Vasek / Pixabay)
שירותי הטלוויזיה הישראלים מתכוננים למשחקי יורו 2020, שיחלו כבר מחר (שישי) וייערכו במהלך החודש הקרוב לאחר שנדחו בשנה עקב מגיפת הקורונה. מסתבר שיש גם חדשות טובות לחלק מצרכני הלוויין.
השבוע הודיעה יס כי לקוחות שירות הטלוויזיה החדש שלה, המבוסס על אינטרנט במקום על לוויין, ייהנו מצפייה במשחקים ללא דיליי, או כפי שקראה לזה הוט לפני המונדיאל האחרון "מונדיליי". זאת, בזכות שימוש בטכנולוגיית yes+ Live, שהוכרז לפני כשנה.
הטכנולוגיה בה משתמשת יס מחלקת את השידור למקטעים של פחות משנייה, במקום האורך הנפוץ יותר של כ-6 שניות, כך שהיא יכולה להעביר את המקטעים מהשרת המרכזי למנויים הרבה יותר מהר. לדברי החברה, הטכנולוגיה הזו מפחיתה את הדיליי מ-30 שניות עד 2 דקות לשניות בודדות בלבד. הטכנולוגיה תיושם על ערוצי צ'רלטון (ספורט 1, 2 וכו') ועל אפיק 513, שישדר את רשת 13 ללא דיליי.
לפרטנר יש טכנולוגיה דומה, שגם היא הוכרזה לפני כשנה, ומחלקת את השידור למקטעים קצרים מהרגיל כדי שכל אחד מהם יגיע מהר יותר למנויים. בזמנו, הודיע החברה כי הצליחה להפחית את הדיליי ל-8-12 שניות, ועתה נודע לאייס כי לקראת היורו היא הפחיתה את הדיליי בערוצים הרלוונטיים ל-7-10 שניות בלבד.
סלקום לא מדברת כרגע על תוכניות לשימוש בטכנולוגיה דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה