טלוויזיה

צפו: מצעד נבואות השקר של אהוד ברק נחשף

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר היה בטוח כבר מ-2011 שנשיא סוריה בשאר אסד לא יישאר בתפקידו, הוא חזר על כך שנה אחר שנה ובצד השני של הגדר אין שינוי. אבישי גרינצייג הציג ב'מהצד השני' בכאן 11 ופירק לגורמים את כל התחזיות השגויות
כפיר אדר |  5
אבישי גרינצייג מהצד השני (צילום אבישי גרינצייג מהצד השני)

 דבר אחד בטוח - אהוד ברק הוא לא נביא, אפילו לא קרוב. כבר למעלה מעשור הוא בטוח שהשבוע הקרוב הוא האחרון של אסד בשלטון בסוריה, אלא שמאז עברו שנים רבות ועדיין הוא הנשיא של המדינה העוינת. אבישי גרינצייג הציג היום (חמישי) בתכנית 'מהצד השני' עם גיא זוהר בכאן 11 בדיוק את כל הפעמים שראש הממשלה לשעבר טענה ובענק.

גרינצייג שיתף את הקטע בטוויטר הפרטי שלו וכתב: "והפעם בפינתי הצנועה בתכנית "מהצד השני": חוגגים עשור (יוני 2011) לרצף הנבואות של אהוד ברק על כך שממש תיכף בשאר אסד נופל ומאבד את נשיאות סוריה ניבא ובאמת לא ידע מה ניבא".
בסרטון נראות כל ההזדמנויות בהן חזה ברק, ממש לא במדויק, מתי יסתיים שלטונו של אסד בסוריה, ב-2011 היה בטוח ראש הממשלה לשעבר: "הוא ייפול בתוך כמה חודשים", ב-2012: "זה עדיין עניין של שבועות ואני לא חושב שב-2013 הוא יהיה בשלטון", חמישה חודשים אחר כך כבר טען: "נפילתו קרובה מתמיד", גם ב-2013 הוא טען שאסד ייפול.
בינתיים אסד כבר משלים 21 שנות שלטון ורק במערכת הבחירות האחרונה ניצח בה עם 95.3% תמיכה על אף מרד האזרחים והמוות הרב השורר במדינה, אין ספק שמדובר בנתון הזוי למדי, אבל נפילה? ממש לא באופק.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צפיתי בזמן השידור ועדיין לא הבנתי מה הקטע שלו להעלות
    גל 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באוב נושא מלפני עשור שממש לא רלוונטי, חוץ מניסיון עלוב אולי לצחוק על ברק ואולי להשליך על השמאל ככל, כנראה כי זה אוכל לו את הלב שהם בממשלה, אז עושה ניסיון עלוב בכל דרך לדה-לגיטימציה. בוא תביא את כל הפוליטיקאים (או רק ראשי ממשלות) שנתנו נבואות כוזבות. תהיה בזה פחות פוזיציה.
    סגור
  • אהוד ברק הוא נושא
    דני האדום 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבר לעובדה שהוא היה ראש הממשלה הכושל בתולדות המדינה(ולא אכנס לויכוח פה, הודח בצורה דמוקרטית ומשפילה), מאוד מעורב בפוליטיקה הישראלית, הוא ובא כוחו אלדד יניב, שהעיד על עצמו מה שהעיד. אהוד ברק חשוד במסירת עדות קשר במשטרה בנושא הצוללות, ושמו נקשר לאין ספור אנשים ופרשיות מפוקפקים. הוא נוכח וצריך להציג את דמותו האמיתית
    סגור
  • 3.
    "הנבואה ניתנה לשוטים" (ל"ת)
    אורי 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברק צדק בכל הנבואות - אם לאסד היו קוראים "ביבי"
    זרש 06/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ברק פשוט בילבל בין אסד לביבי: "קיבל מהלומה ליוקרתו" "חיסל את כל המקורבים לו" "נפילתו היא בלתי נמנעת"
    סגור
  • 1.
    מתי אהוד ברק הצהיר דבר מה והתקיים?
    אביקול 06/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תבדקו עוד רובם היו סיסמאות חלולות...!!!
    סגור