טלוויזיה

פאולה מוציאה סרט: מי הגיע להקרנת בכורה?

פאולה רוזנברג שמגישה את תוכנית הבוקר הקבועה יחד עם בן זוגה לאון רוזנברג, מוציאה סרט חדש. המגישה הפכה לפני חצי שנה לסמל לדימוי גוף חיובי בעקבות הפוסט הויראלי שפירסמה
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג סרט (צילום אביב חופי)
לפני כחצי שנה הפכה פאולה רוזנברג לסמל לדימוי גוף חיובי, גם אם לא לפי אידיאל היופי. פאולה פירסמה תמונה חשופה שלה וכתבה פוסט ארוך שכואב את עניין דימוי הגוף אצל מי שלא מחזיקה במידות של מודל היופי, והיום הפעילות שלה בנושא עולה רמה כשהמגישה מוציאה סרט חדש בנושא. רוזנברג מופיעה 
היום (חמישי) נערכה במתחם "אשטרום פורט" בהוד השרון הקרנת בכורה לסרטה של רוזנברג, "כמו שאת" שישודר בראשון הקרוב בקשת 12, מיד אחרי החדשות. באירוע ההקרנה נכח כמובן ליאון רוזנברג שהגיע לפרגן לאשתו ושותפתו להגשת רצועת הבוקר בקשת. בנוסף הגיעו לצפות ראשונות בסרט: ליהיא לפיד, נטלי דדון, קרין גורן, מאיה קרמר, הדר לוי, לאה שנירר, מיכל ינאי, מיכל צפיר, אירה דולפין, אשלי וקסמן בקשי, לירז אסייג ועוד.
אחרי שהתמונה שלה בהלבשה תחתונה הסעירה את הרשתות, יצאה פאולה לחקור מי לימד אותנו לשנוא את הגוף שלנו, או לפחות לא לאהוב אותו כמו שהוא. הסרט מדבר על המחיר האכזרי שגובה תרבות שמקדשת אידאל יופי, על הביקורת העצמית, רגשי האשמה, על היחס מהחברה הקרובה והרחוקה.
כזכור, לפני חצי שנה פירסמה המגישה פוסט בנושא שהפך ויראלי בו חשפה את גופה כשעל עורה כתובות הערות שקיבלה על הנראות שלה. רוזנברג כתבה, "את שמנה מדי', 'הירכיים שלך רחבות מדי', 'הבטן שלך נשפכת׳, 'עוד לא חזרת לעצמך אחרי לידה, הא?', 'פשוט תאכלי פחות', 'תפסיקי עם הפחמימות', 'אולי תעשי קצת יותר ספורט?׳
"את כל ההערות האלו (ונוספות) אספתי לאורך השנים. לא פעם הטיחו בי משפטים כאלו. אני מתעקשת להמשיך ולברר: מי לימד אותנו לשנוא את הגוף הטבעי שלנו? למה לעזאזל זה נחשב נורמלי לפלוש לגוף של אישה במילים ולהעיר לה על ה"הפגמים" שיש בה לדעתנו?
 

"מילים שנאמרו לי נחרטו בעור שלי וגרמו גם לי להאמין שאני חייבת להשתנות. התביישתי בעצמי על שלא חזרתי למידות הקודמות מיד אחרי הלידה, חשבתי שאוכל להצליח יותר בחיים אם אוותר על משהו מתוק כשמתחשק לי - שיתפתי פעולה עם השאיפה למודל היופי הזה - עד שאמרתי די!
"הבנתי כמה זה פוגע בבריאות הפיסית והנפשית ובכל זאת לקח לי זמן עד שאזרתי אומץ לשים גבול, להבין שמה שאנשים אחרים אומרים על הגוף שלי זה בכלל לא קשור אלי. זה לא באחריותי. זה מעיד רק עליהם.
"בזכות עבודה עצמית מאומצת הצלחתי לפרוץ את המעגל האכזרי הזה, כי אני לא רוצה לחיות רק לפי מה שאתם רואים כשאתם מתבוננים בי. אני מקבלת את הגוף שלי ומטפלת בו בכבוד ובאהבה. אני יפה ואני בריאה ואני בשיא הכושר ונמאס לי להתנצל על זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה