טלוויזיה

צפו בעימות עם שי אביטל: "שילכו להתלונן, אתן תשובות רק למשטרה"

תחקיר חשיפה חשף אתמול שורת מקרים קשים נוספים לכאורה של אלימות מינית מצידו של סוכן הדוגמניות. בסיום התכנית חיים אתגר הצליח לתפוס את אביטל לפני שיצא מהארץ | צפו
מערכת ice |  4
חיים אתגר ושי אביטל בחשיפה (צילום צילום מסך קשת 12)
התוכנית "חשיפה" אתמול בערב (ראשון) חשפה עדויות חמורות נוספות לכאורה כנגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, והצטרפה לתחקיר הצינור ששודרה בסוף השבוע שלפני כן. לדברי מספר נשים שהיו מיוצגות אצלו בעבר, אביטל תקף אותן מינית ואיים עליהן לכאורה. התכנית שודרה כשברקע החלו מספר נפגעות החלו להגיש תלונות במשטרה נגד אביטל וכשתיבות הפניות למערכת חשיפה ומערכת הצינור מתמלאות בעוד עדויות של נשים כלפי הסוכן. 
בסיום העדויות אף התראיינו באולפן הדוגמנית המצליחה שיר אלמליח וכוכבת הריאליטי נועה יונני (האח הגדול) שגם הן חשפו על אלימות מצידו של סוכן הדוגמניות כלפיהן. אלמליח הודתה שהסוכן ייצג אותה במשך תקופה מסוימת אך לא היה מדובר בתקיפות מיניות כלפיה אלא על איומים קשים כלפיה וכלפי משפחתה כאשר רצתה לעזוב את הסוכנות שלו. יונני חשפה כי אביטל תקף אותה מינית במכוניתו וכשניסתה לספר על כך תלונותיה הושתקו על ידי חבריו והסובבים אותו.
בתחקיר אתגר הצליח לתפוס את אביטל רגע לפני שיצא מהארץ ובעימות ביניהם אביטל טען כלפי התלונות המיוחסות אליו כי לא היו דברים מעולם "מקנאים בי, זאת צרות עין. את התשובות אתן במשטרה". פרקליטו, עו"ד ששי גז: "תחקיר מגמתי שמהווה לינץ' ציבורי"
"למה הן לא הלכו למשטרה? שילכו למשטרה, שיתלוננו", אמר אביטל, "תשובות אתן אך ורק בתחנת המשטרה. יש לי עדות שלכם מראיינים נערת ליווי ומנסים להפליל אותי דרכה. אשמח לקחת אחריות, אבל בתחנת המשטרה".
"אני 20 שנה במקצוע ומעולם לא עשיתי אחוז ממה שאתה טוען. זאת קנאות, צרות עין של המתחרים. מקנאים בי. כמה פעמים הייתי 'על הגריל' ולא מצאו שום דבר. אם תוכיח לי את הטענות, תאמין לי שאוריד את הראש. תביא אותן לתחנת המשטרה ואני אוכיח לך הכל. כל מי שיש לה טענה נגדי, מוזמנת לתחנת המשטרה. שמה מתבררים תלונות, לא בטלוויזיה. אם במשטרה יוכיחו שעשיתי משהו לא בסדר, אתנצל ואשלם את המחיר".


תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין מילה בעברית שיכולה לתאר את היצור הזה
    המומה 08/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להגיד עליו שהוא השטן חלאת המין האנושי זה להחמיא לו
    סגור
  • 3.
    אפס מאופס
    אחת שיודעת 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלא ומהר. צרות עין עלק. מספיק תלונות כבר הוגשו במשטרה
    סגור
  • 2.
    לך לעזה שם המקום שלך אתה גיבור על קטינות אין לך לב אד
    אווהד בני יהודה 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לך לעזה שם המקום שלך אין לך לב אדם רע יש לך רוע לנצל בחורות תמימות זה עבודה מה שאתה עושה לך תנקה רחובות זה מקצוע זה פרנסה ולא לנצל אתה חולרע שב בכלא 30 שנה אנשים כמוך אין מקום בחברה ברחת לטורקיה אז כנס לכלא התורכי
    סגור
  • 1.
    לא מכחיש שקיים יחסי מין עם לקוחות שלו = הודעה באשמה
    הקורא 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין דבר כזה יחסי מין בהסכמה בין סוכן של דוגמנים או שחקנים ללקוחות שלו. בעיקר כאשר יש פערי גילאים ומעמדות כלכך בולטים. הגיע הזמן לשנות את החוק ולמנוע את מקרי הניצול האלו. רוצה לצאת עם דוגמניות? סבבה, אבל לא אלו שאתה מייצג או מכיר תוך שימוש בהיותך סוכן. תרשם לאתרי הכרויות כמו כולנו
    סגור