טלוויזיה

צפו: יוסי אלי ספג מהבואש בהפגנה בבר אילן

כתב חדשות 13, סיקר את העימותים בין חרדים לשוטרים בהפגנת הענק של "העדה החרדית" נגד הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים וספג "מקלחת" ממכתזית של המשטרה | צפו
מערכת ice | 
יוסי אלי (צילום ויקיפדיה/ רווח הפקות - CC BY-SA 3.0, עריכה אייס)
כתב חדשות 13, יוסי אלי, סיקר הערב (שלישי) את הפגנת הענק של העדה החרדית נגד הרכבת הקלה ברחוב בר אילן בירושלים, במהלך שהותו באזור ובעקבות העימותים שחלו בין החרדים לשוטרים יוסי אלי עבר בזמן הלא נכון במקום הלא נכון וספג מה"בואש" של משטרת ישראל. 
כאמור, ההפגנה התקיימה ברחוב בר אילן סמוך למתחם העבודות של הרכבת הקלה. משטרת ירושלים נערכה בכוחות גדולים של יס"מ, סמ"ג ומג"ב ומכתזיות. המשטרה ניסתה לפזר את ההפגנה בצורה יחסית כוחנית ומכתזית שהייתה באזור קילחה את המפגינים של "העדה החרדית" ומי שנפגע מהכוחות בין היתר היה גם כתב חדשות 13 לענייני ירושלים שספג "מקלחת" לא כל כך מרעננת מהמשטרה, לאחר מכן, אלי ניסה לעלות לשידור כשכל כולו רטוב ולפי הבעת הפנים שלו בסרטון שעלה לרשת הוא נראה די עצבני. 
 
אלי הוא לא היחידי, תיעודים נוספים שעלו לרשת על ידי העיתונאי הצעיר ידידיה אפשטיין הראו גם  פגיעות נוספות של מכתזית באמא ובת ועוד אלימות בין השוטרים והמפגינים. אך לא מדובר בפעם הראשונה שאלי סופג בהפגנות בירושלים, לפני כשנה, מפגינים דחפו את יוסי אלי ואת אבישי בן חיים, שעמד לצידו וניסו להפיל את המיקרופונים שלהם. 
אלי ספג אש גם מהקהל, לפני כשלושה חודשים, אלי פירסם בדף הטוויטר שלו הודעה מאיימת שקיבל לפלאפון הנייד שלו: "אלי בחר לחשוף את שולח ההודעה שבה נכתב: "יש קללה על מי שמחזיק את הלוגו של חדשות 13. מאחר והוכחתם יכולתכם לבגוד בעם היהודי לפי שעה סומנתם כאוייבי ישראל ע"י חכמי התורה. אנחנו לא חוששים מחמאס כמו שאנחנו חוששים מכם. על כן החל מהבוקר יש קללה על ראש עובדי ערוצי החדשות המרכזיים מפי חכמי ישראל. תזהר שלא יפול עליך טיל יא מאניאק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה