תקשורת ומדיה

"קללה" על עיתונאי חדשות 13? גם יוסי אלי ספג איום

לכתב נשלחה הודעה עם מסר בעייתי לפיו עיתונאי חדשות 13 סומנו: "מאחר והוכחתם יכולתכם לבגוד בעם היהודי סומנתם כאויבי ישראל. תיזהר שלא יפול עליך טיל יא מניאק". אלי פרסם כי הוגשה תלונה במשטרה

מערכת ice |  4
יוסי אלי (צילום ויקיפדיה/ רווח הפקות - CC BY-SA 3.0, עריכה אייס)
מתקפת האיומים על עיתונאי ישראל ממשיכה. הפעם כתב חדשות 13 לעניינים ירושלים, יוסי אלי פרסם בטוויטר כי קיבל איום מפורש כלפיו וכלפי חבריו בדמות הודעה שנשלחה לו.
"תכירו "חבר חדש" שלי. עוד אחד." פתח אלי את דבריו והוסיף: "ואחרי כל מה שעברנו בשטח, עוד מתפלאים שתוקפים עיתונאים. העיקר כולם טענו לפני שההסתה היא רק ברשת. אני מאניאק, ומאחל טילים עליי. ולך רותם היקר, התלונה בדרך."
 
אלי בחר לחשוף את שולח ההודעה שבה נכתב: "יש קללה על מי שמחזיק את הלוגו של חדשות 13. מאחר והוכחתם יכולתכם לבגוד בעם היהודי לפי שעה סומנתם כאוייבי ישראל ע"י חכמי התורה. אנחנו לא חוששים מחמאס כמו שאנחנו חוששים מכם. על כן החל מהבוקר יש קללה על ראש עובדי ערוצי החדשות המרכזיים מפי חכמי ישראל. תזהר שלא יפול עליך טיל יא מאניאק".
האיום על אלי מצטרף לגל של איומים כלפי אנשי תקשורת וחדשות בפרט במהלך סיקור ההתרחשויות של ההסלמה הביטחונית בארץ. כזכור מאבטחים הוצמדו לאנשי חדשות 12 וצוות כאן 11 הותקף. גם חברתו של אלי לערוץ, העיתונאית אילה חסון הותקפה לפני כשבוע כנזרקה אבן לעברה בעת צילום כתבה בלוד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שמאל
    מגל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראש הממשלה מקבל אלפי תגובות גרועות מאלה כבר שנים. למה אתם לא מפרסמים את האיומים והקללות האלה של השמאל??? מפרסמים רק כשזה נוגע לכם.
    סגור
  • שיפסיק להסית, אולי יוכלו להתייחס ברצינות לאיומים
    גל 05/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על האזרח הכי מאובטח במדינה. בטח כשהרוב זה פייק שמופץ ע"י ימנים, כדי לבסס את השקר הזה. על "השמאלנים המתפכחים" שמעת? אלה פרופילים פיקטיביים מטעם ימנים.
    סגור
  • 2.
    ביום שישי הבנאדם טחן בשידור שסביבו נפלו קאסמים
    לילך 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אויב העם?
    סגור
  • 1.
    זכה בפוליצר
    מי זה יוסי אלי, בכלל 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחפש תשומת לב תתקדם
    סגור