טלוויזיה

הפתעת השנה: זו התוכנית הכי נצפית בטלוויזיה

השנה שעברה הביאה בשורה גם בטלוויזיה הישראלית כשתוכנית אחת מפתיעה בקשת הגיעה לנתוני צפייה חסרי תקדים. אלה חמש התוכניות הנצפות ביותר השנה בקשת
שירה יום טוב |  5
המשדרים הנצפים של קשת (צילום freepik)
סיכום השנה העברית מגיע גם לטלוויזיה הישראלית עם התוכניות הכי נצפות בשנה שחלפה, לצד המשדרים (בפריים טיים) עם נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר מספטמבר 2020 ועד היום. נתוני הרייטינג של קשת השנה התחילו עם אחוזים גבוהים במיוחד כשהתוכנית הנצפית ביותר לחלוטין הפתיע בהצלחה שלה, שכן מדובר בתוכנית שהגיעה בפעם הראשונה לישראל.
בחמישיית התוכניות הנצפות ביותר של קשת, שהן אלה שממוצע הצפייה בהן הוא הגבוה השנה, מככבת במקום הראשון תוכנית הריאליטי "הזמר במסכה" שהגיעה לנתונים חסרי תקדים ביחס לתוכנית חדשה על המסך. אפשר לייחס את ההצלחה שלה בכל ששידוריה הראשונים החלו בסגר החגים של שנה שעברה, אבל אי אפשר לקחת ממנה הנתון המדהים הזה - 25.30% לממוצע העונתי.
ארץ נהדרת מגיעה למקום השני עם ממוצע עונתי של 21.20%. הזמר במסכה למעשה היא תוכנית הפריים טיים היחידה שמצליחה לעקוף אץ ארץ נהדרת שלא מפתיעה בהצלחה שלה. למקום השלישי בתוכניות הנצפות מגיעה תוכנית הריאליטי - ספורט נינג'ה ישראל עם העונה השלישית שלה שהגיע לממוצע עונתי של 19.30% ברייטינג.
במקום מכובד מאוד נמצאת גם סדרת הדרמה "השוטרים" שמתמקמת רביעית. סדרות הדרמה סובלות בשנים האחרונות מול ההצלחה של תוכניות הריאליטי אבל השוטרים צלחה את הדבר הזה והגיע לממוצע עונתי מכובד ביותר של 18.80%. חתונה ממבט ראשון עם ממוצע עונתי דומה (עד כה, טרם הסתיימו השידורים), סוגרת את הרשימה ומתמקמת חמשית.
בטבלת המשדרים הנצפים ביותר של קשת 12, שיעמום גמור שמצביע על ניצחון מוחץ לתוכנית אחת שהופכת להיות הכוכבת האמיתית של השנה הזאת. הזמר במסיכה כובשת בסערה את החמישייה, ולא רק - בעשיריית המשדרים הנצפים של קשת הזמר במסיכה מחזיקה בתשעה מקומות כשרק במקום התשיעי מצליחה לחדור מהדורת הקיץ של ארץ נהדרת ששודרה ב-20 למאי השנה. 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הכוכב הבא התרסק לגמרי.....
    אבי 09/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וכפי הנראה הולך להיעלם מחייינו. וחבל. כי יש עוד הרבה כשרונות צעירים שמישהו צריך לגלות אותם ולדחוף אותם לקדמת הבמה.
    סגור
  • 4.
    הזצר במסיכה משעממת
    אחוקו 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שעמום ועליבות לא מבין איך רואים את זה.
    סגור
  • 3.
    הוד שרון
    רוני 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מי עשה את הסקר בוא ננחש ערוץ 12 לדעתי אחי ניצפאת זה קופה ראשית וערוץ 11 מביא תוכניות יותר ניצפות רק הסקר
    סגור
  • 2.
    ערוץ 12 ערוץ פח
    גרוע 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש לנו את הערוצים הכי גרועים במערב תוכנית בישול או תוכנית שירה כל הקאסט מעל גיל 50 כל שעות היום פשוט בושה רייטניג כי אין הרבה אפשריות זה הכול העיקר להנדס תודעה ולא מציאות זה הם עושים
    סגור
  • 1.
    חושב מאוד
    אליהו 09/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    י.ש עיריית תל אביב
    סגור