טלוויזיה

שיקלי מתפוצץ על רמי יונס: "אנטישמי נאלח, מסית, בזוי"

ח"כ עמיחי שיקלי נאם במליאה ותקף את רמי יונס ללא מעצורים לאחר שהתאגיד הציבורי החליט להמשיך את העסקתו למרות הביקורת הציבורית שעלתה בשבוע האחרון. שיקלי: "אם אתה מעוניין לקדם תעמולה אנטישמית ולהסית לאלימות תצטרף לערוצי התעמולה של חמאס"
מערכת ice |  1
עמיחי שיקלי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
ח"כ עמיחי שיקלי התפוצץ הערב (רביעי) על רמי יונס - מגיש תכנית "מהצד השני" בשפה הערבית - במליאת הכנסת בנאום שבו העלה הצעה לסדר היום על העסקת מנחה תכנית בתאגיד השידור הציבורי.
שיקלי זעם היום בנאום שעלה למליאה ואמר: "אנחנו צריכים לשלם כסף לאדם שמכנה את חיילי צבא הגנה לישראל נאצים? מה אנחנו נפלנו על הראש? מעבר לזה, הוא מפרסם הודעה שתומכת בפרעות האלימות בלוד ועכו, ובא ואומר 'אנחנו הצעירים הפלסטינים נשמור על ההתקוממות שלנו חיה, אנחנו התעוררנו'. הסתה מובהקת לאלימות".
צפו בסרטון:
 
עוד הוסיף כי: "לא יעלה על הדעת שאנטישמי נאלח, שונא ישראל, מסית, בזוי יקבל את שכרו מכספי משלם המיסים הישראלי. אם אתה מעוניין לקדם תעמולה אנטישמית, אם אתה מעוניין לקדם הסתה לאלימות יש לך את ערוץ אל-מנאר, אתה יכול להצטרף לאחד מערוצי השידור של חמאס. אין לך מקום בערוץ שידור שאזרחי מדינת ישראל משלמים עבורו. מצטרף לקריאות של ח"כ אופיר סופר וקריאתו של ח"כ יריב לוין וקורא לאנשי תאגיד השידור הציבורי לשנות שוב את החלטתם המבישה".
כזכור, רמי יונס מגיש "מהצד השני" לדוברי השפה הערבית בערוץ מכאן 33 של תאגיד השידור הציבורי. לפני כשבוע עלתה ברחבי הרשת ביקורת ציבורית שאותה הוביל הפעיל החברתי יוסף חדאד ונוספו לביקורת אנשים מוכרים נוספים שיצאו נגד יונס בעקבות פרסומי נאצה שפירסם על חיי צה"ל ויציאתו כנגד מדינת ישראל. 
 
ביום שישי האחרון, כפי שפורסם ב-ice, ח"כ שיקלי שיגר מכתב ליו"ר תאגיד השידור הציבורי "כאן"  גיל עומר ודרש ממנו את נפסקת העסקתו של יונס. שיקלי עתב במכתב כי: "ליונס רקורד של התבטאויות חמורות מאין כמותן נגד אזרחי ישראל ככלל ומשרתי כוחות הביטחון בפרט".
על אותו מכתב אמר שיקלי כי הוא פנה ליו"ר התאגד: "בבקשה להפסיק את ההתקשרות עם רמי יונס באופן מידי. בהינתן שתמיכה בתנועת ה-BDS הוכרה כאנטישמיות, ברור מאליו שגיוס אדם שהביע עמדות אנטישמיות ('הנאצים הישראלים שירו בפלסטינים') תוך תשלום שכרו מהמדינה היהודית שהוא קורא להחרים, סותר בעליל לא רק את ההיגיון הבסיסי, אלא גם את רוח החוק המסמיך את התאגיד. עצם השיהוי בטיפול באירוע כה חמור, מוסיף ומגביר את הנזק והעיוות בשכירתו של יונס לכתחילה".
 
לפני שלושה ימים ועדת האתיקה של התאגיד החליטה להמשיך את העסקתו של יונס "בהתאם לסעיף 45 לקוד האתי של התאגיד אנו מבהירים כי 'הפעילות באמצעות חשבונות, פרופילים או דפים אישיים ברשתות החברתיות, מאפשרות מרחב ביטוי המתבסס לפחות בחלקו על המוניטין שלנו כעובדי תאגיד. נפעל ברשתות מתוך הכרה בזיהוי ובמיתוג שלנו כעובדי התאגיד ונקפיד על שמירת אמון הציבור ועל תרבות הדיון. הקוד האתי מחייב את כל עובדי התאגיד, לרבות חברות ההפקה המספקות תוכן עיתונאי ועובדיהן. ועל כן, ועדת האתיקה אינה עוסקת בהתנהלותם של העיתונאים טרם הצטרפותם לתאגיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צביעות
    חנניה בועזיז 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יושב שם במועצת התאגיד? זה רציני מה שכתוב כאן? השיקול לאי הפסקת עבודתו של הזבל הנאלח הזה יונס,הוא שמועצת התאגיד אינה שוקלת אמירות ומעשים של מועמד לפני עבודתו בתאגיד, תגידו, אתם שם בתאגיד, על קורות חיים שמעתם??, על סמך מה מקבלים משהו לעבודה בכל המקומות, רק על סמך העבר שלו!!!!, אתם מטורללים על כל הראש?? לקבל לגוף תקשורת ישראלי ציבורי, ועוד לתוכנית שעוסקת בביקורת פוליטית ומדינית ועוד בתוכנית ערבית... לקבל לאלה ערבי שעל פי המידע הידוע עליו הוא לאומן ערבי קיצוני שבקלות יתן ידו למהלך השמדתנו , ממחר יש לי פרוייקט אני הולך לעלות עלהתאגיד הזה!!!.
    סגור