טלוויזיה

ליאור רז חתם על מכירת חברת ההפקות, כמה ירוויח?

יוצר וכוכב פאודה ושותפו אבי יששכרוף מכרו היום את חברת ההפקות שלהם Faraway Road Productions, לשני בכירי דיסני לשעבר תמורת בין 45 ל-50 מיליון דולר

מערכת ice | 
ליאור רז (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
באופן רשמי: חברת ההפקות הישראלית Faraway Road Productions, מיסודם של יוצרי פאודה ליאור רז ואבי יששכרוף, נמכרת למנהלים לשעבר של חברת וולט דיסני, קווין מאייר וטום סטגס.
סכום הרכישה עומד על בין 45 ל-50 מיליון דולר, והדיווחים מהוליווד לא מפרטים אם העסקה מבוצעת במזומן או תמורת מניות שיינתנו לרז ויששכרוף, או גם וגם. בכל מקרה, השניים בונים חברת מדיה חדשה עם כספים ממנהל הכסף Blackstone Inc. 
עם העסקה, מנהלי הבידור הוותיקים ינצלו את אחת החברות הפוריות ביותר לסדרות מקור בשנים האחרונות. Faraway הוקמה על ידי השחקן ליאור רז והסופר אבי יששכרוף, שניים מחברי קהילה צומחת של תסריטאים-מפיקים ישראלים שזכו להצלחה בשוק הטלוויזיה העולמי.
 
רז ויששכרוף יצרו את "פאודה", דרמה צבאית ישראלית שהפכה ללהיט עולמי כשנטפליקס בע"מ קטפה את הזכויות לשדר אותה. הם גם יצרו את "Hit&Run", מותחן שעלה לראשונה בנטפליקס מוקדם יותר השנה, אך לצערם לא ימשיך בשל עלויות הפקה יקרות מדי. יש להם עסקה כוללת עם שירות הסטרימינג.
הרכישה היא האחרונה בהילולת עסקאות של מאייר וסטגס. השניים רכשו גם את חברת ההפקות של השחקנית ריס ווית'רספון, Hello Sunshine, כמו גם את Moonbug Entertainment Ltd., חברה הידועה ביצירת סרטונים לגיל הרך עבור YouTube. המנהלים לשעבר של דיסני חיפשו לקנות סרטים, טלוויזיה ועסקים מקוונים שבהם המנהלים היצירתיים יישארו כדי להמשיך לנהל אותם. בתמורה הם מקבלים בעלות על המיזם המשולב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה