טלוויזיה

נינג'ה ישראל כופפה חוקים? "הכישלון הגדול של הנשים נגנז"

ריאליטי הספורט של קשת 12 זכה למחמאות על פרק הנשים בלבד, אבל לערן סויסה יש זווית אחרת לחגיגה שטען: "כל הבנות הצטלמו במסלול הגברים ואף אחת מהן לא עברה אותו. הכישלון הגדול של הנשים בתוכנית נגנז, והן הוזמנו שוב על ידי ההפקה לנסות להתחרות במסלול חדש וקל יותר, אותו עברו כולן", איך הגיבו בהפקה?

מערכת ice |  4
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
האם נינג'ה ישראל כופפה מעט את החוקים עבור מקצה הבנות הנוצץ? על פי כתב הבידור של ישראל היום, ערן סויסה, המסלול שהיו אמורות היו לעבור, שונה לאחד קל יותר לאחר שלא הצליחו לעבור את המסלול שעברו הגברים.
סויסה טען: "החגיגות סביב לחיצות הבאזר של הנשים בנינג׳ה היו עצומות ובצדק. בזו אחר זו הן עלו על המסלול, זינקו ממכשול למכשול עד הרגע המיוחל. אסי ורותם התפוצצו מגאווה, העורכים כבר דמיינו את הפרומו המפוצץ ומלא בהעצמה נשית, וניב רסקין וירדן ג׳רבי עדיין לא יצאו מהשוק. מצטער להיות זה שהורס את החגיגה, אבל זו ממש לא האמת".
 
"ל״ישראל היום״ נודע, כי כל הבנות הצטלמו במסלול הגברים ואף אחת מהן לא עברה אותו. הכישלון הגדול של הנשים בתוכנית נגנז, והן הוזמנו שוב על ידי ההפקה לנסות להתחרות במסלול חדש וקל יותר, אותו עברו כולן. ״היו שם פערים גדולים בין המסלולים הראשון שהן עשו, לבין השני גם מבחינת הזמנים וגם בדרגת הקושי״.
"בהפקת נינג׳ה, שם ניסו להסתיר את מה שארע, מסבירים: ״סוגיית הנשים בנינג׳ה מעסיקה את צוות התכנית מהעונה הראשונה, וכך גם בעולם, כשהמטרה: עידוד השתתפות נשים בענף. חלק מהמתמודדות השתתפו בימי צילום קודמים ושולבו במקצי הגברים במוקדמות. בהמשך, הוחלט לאחר התייעצות עם הגורמים המקצועיים לייצר עבורן מקצה מוקדמות נפרד. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפורמט בארץ שהתקיים מקצה נשים, וכפי שראינו - הוא היה מאד מוצלח ואנחנו שמחים בהישגיהן של המתמודדות. מזמינים נשים נוספות להירשם, ממש בקרוב, לעונה הבאה."
"מי שחולקת עליהם זו המשתתפת אמור פז, שכבר לחצה בעבר על באזר במסלול גברים ולא הסכימה להשתתף: ״אני חייבת להישאר נאמנה לאמת שלי וזו האמת שהובילה אותי לא להשתתף בעונה הרביעית״, היא מספרת. ״המטרה לא מקדשת את האמצעים. ההפקה מחפשת כותרות אבל האמת טיפה יותר מורכבת. מישהו בהפקה חושב שבנות שנופלות למים זה משהו שצריך להתבייש פה ולחתוך בעריכה . ׳ההיסטוריה׳ (לכאורה) שמציגים בתוכנית לא בהכרח קורית כל שנה״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מבעס
    אור 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם גם בתוכנית הזו משקרים לנו אז מה נשאר לראות בערוץ 12??? ביעסתם... במיוחד אתה ניב רסקין
    סגור
  • 3.
    בשם הפמניזים נשים משקרות הרבה יותר היום
    ליאת.מ 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והקהל בבית מאמין . גם לתלונות השווא בבתי המשפט
    סגור
  • 2.
    פמיניזם בכול מחיר
    משה 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ברור לי הצורך הפמיניסטי להדחף לכול מקום. מה היה נגרע אם היתה רק תחרות רק לגברים?האם למשל בהתעמלות אומנותית יש תחרות גם לגברים?! מה זה שייך?!!!!
    סגור
  • 1.
    כל הערוץ הזה הוא תעמולה פמיניסטית (ל"ת)
    אזרח 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור