טלוויזיה

פאולה רוזנברג הגישה את התוכנית עם הכלבה, וזו הסיבה

בני הזוג הגיעו בהרכב מלא לצילומי התוכנית, ואפילו יותר מכך - כולל תוספת מעניינת של כלבת הפודל המשפחתית שהגיעה. מה גרם להופעת הספיישל שלה לאורך כל התוכנית?
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
פאולה וליאון הופיעו הבוקר יחד בתוכנית המשותפת שלהם אחרי שאתמול נאלצה פאולה להיעדר כדי להשתתף בקמפיין שמובילה כפרזנטורית. אלא שהבוקר הגיעו השניים עם תוספת מעניינת - כלבת פודל לבנה שישבה על ברכיה של פאולה במשך שעתיים, לאורך התוכנית כולה ועוררה תמיהה בקרב הצופים.
לא מדובר במושא אייטם או נושא שעסק בו השידור היום, אלא בכלבה של משפחת רוזנברג שבני הזוג נאלצו להביא איתם לשידור, והסיבה שהתבררה חשפה עובדה מעניינת.
בתחילת התוכנית הסבירה פאולה לצופים את התופעה המוזרה שהם רואים בתוכנית הבוקר ואמרה, "זאת גרטל, הכלבה שלנו גרטה שתומת העין, אין לה עין אחת. היא עוברת ניתוח מיד אחרי התוכנית אני לוקחת אותה לניתוח בהרדמה מלאה. והיא חייבת להיות בצום, לכן אני חייבת להחזיק אותה כל התוכנית כדי שאני אדע מה היא אוכלת ושותה.
 
"אז היא פה. ונכון, היא פודל טוי גזעי, אנחנו לא קונים כלבים גזעיים, חילצתי אותה ממשפחה שהזניחה אותה והיא מאוד מבוגרת ועברה הרבה ניתוחים, ליאון לא יודע כמה זה עלה. היא מאוד מבוגרת אנשים מאמצים כלבים גזעיים וחושבים שזה צעצוע ואז כשיש לטפל בו - מזניחים. ליאון לא יודע אילו כמה זה עלה כל הניתוחים שלה והחילוץ שלה".
 

ליאון, למודאגים, טען כי, "עדיף שזה יישאר ככה", והחזיר את השידור לעסוק בנושאים שנקבעו מראש ביניהם התמודדות עם אנורקסיה ויום המחמאות הבינלאומי. גרטנה עברה את השידור בהצלחה ולא עוררה יותר מדי עניין באולפן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז מה
    חהחהחה 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום הוא מביא איתו את הכלבה. עכשיו גם הפודל הצטרף.
    סגור
  • 2.
    אשפה
    ירו 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זה בסדר הרפת הביאה את הכלבה
    סגור
  • 1.
    לא ברור
    יציק 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא ברור ומובן מה הזוג המוזר הזה עושה בכלל בתוכנית!!!..היא בלתי נסבלת..בעלה בכלל נראה כמו אורח...חחחח
    סגור