טלוויזיה

שמלא מגיע לארץ נהדרת: כך זה יראה

אחרי הזכייה הנוספת בנינג'ה ישראל, יובל שמלא מקבל אות נוספת של כבוד מקשת 12: חיקוי בארץ נהדרת | צפו: כך זה יראה
מערכת ice |  1
הפיינליסטים של נינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
אחרי העלייה על הר המידוריאמה והניצחון הנוסף בנינג'ה ישראל, יובל שמלא יגיע הערב (רביעי) לתכנית "ארץ נהדרת" בקשת 12 ובכך יקבל את הכבוד הראוי לו מהערוץ שגילה אותו והטיזר עלה כבר לרשתות החברתיות של נינג'ה ישראל וארץ נהדרת.
מי שיבצע את החיקוי של שמלא יהיה רועי בר-נתן, החיקוי ייגע ככל הנראה בנושאים כמו מלחמת אוקראינה-רוסיה, כך ניתן לשער מצפייה בטיזר שעלה ברשתות החברתיות שם "שמלא" אמר: "מה זה 26 שניות? 26 שניות אני נוסע לאוקראינה, פוגש את פוטין, מסיים את המלחמה, חוזר ונותן באזר. לא טוב? דברו עם יוגב מלכה" וכמובן קינח עם השאגה המאפיינת את שמלא.
 

אחרי גמר דרמטי - עם לא פחות משלושה פיינליסטים שהגיעו למידוריאמה - הוכתר שמלא כמנצח עונה 4 של נינג׳ה ישראל וקטף את מדליית הזהב. עבור שמלא זו סגירת מעגל עם המידוריאמה שאת הבאזר שלו פספס בשתי שניות בעונה הראשונה. שמלא הוכתר בעונת הפרישה שלו כנינג׳ה ה-16 בעולם.
 
התגלית של העונה, יוגב מלכה - בגמר הראשון שלו בתכנית - קטף את מדליית הכסף ואת המקום השני לאחר שהצליח גם הוא לסיים את ההר, אך עשה זאת ב-29 שניות - 3 שניות יותר משמלא. ישי כלפון הצעיר סיים במקום השלישי לאחר שטיפס גם הוא את ההר אך לא הצליח לסיים אותו ב-30 שניות, וזכה בארד.
מה הזכייה של שמלא כללה? הנינג'ה שטען כי זאת עונת הפרישה שלו, זכה בסכום של 250 אלף שקל שיועברו אליו באמצעות אפליקציית PayMe, ורכב שטח חדש. וחשף בתכנית הבוקר של ניב רסקין, מה הוא יעשה עם הכסף: "אני הולך להמשיך להתאמן לקראת המטרות הבאות – אולימפיאדה ועוד המון מטרות שבאופק וכמובן שהפרסים יכולים לעזור לי בזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזק
    ליאל 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אלוף אתה ואו אהבתי שאפו
    סגור