טלוויזיה

אדיר מילר יחתוך את צומת מילר? "ימים די מבולבלים"

אחרי ארבע עונות מוצלחות של 'צומת מילר' שהמשיכו את רמזור שגם כיכבה ארבע עונות על המסך, נראה כי התכנית בדרך לסיום. בערוץ לוחצים על הקומיקאי להמשיך, הוא טוען: "אחליט בסוף העונה"
מערכת ice |  3
מתוך צומת מילר (צילום מסך קשת 12)
האם העונה הרביעית של "צומת מילר" היא גם האחרונה שלה? אדיר מילר על פי הדיווחים, החליט כיוצר הסדרה להודיע לערוץ קשת 12 המשדר כי הוא לא מתכוון להמשיך לעונה נוספת, מאחר שלדעתו זו העת להוריד את השאלטר על התכנית.
לצד זאת, לאור הרייטינג הגבוה לה היא זוכה, התכנית מהווה נכס לקשת 12 שמנסה להפעיל לחצים ולשכנע את מילר לחזור בו מהחלטתו. התכנית המדוברת המשיכה את "רמזור" כאשר ב-2016 והיא הקומדיה המצליחה בישראל מאז פיצול ערוץ 2. 
 
אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת וחיליק שריר, המשנה למנכ"ל ומנהל ערוץ 12 מסרו: "אנו אוהבים את אדיר וכמובן מכבדים את רצונו. יחד עם זאת ועם כל הכבוד, הודענו לאדיר באופן חד צדדי בצינורות המקובלים, שאנו לא מקבלים את החלטתו ושזו לא עונה האחרונה של צומת מילר. לכן, לא נכנס כאן לשום סיכום ולשום דברי תודה, למרות שהם מגיעים מאד לאדיר. רק נציין את האהבה הגדולה שמקבלת הסדרה ואת תרומתה המכריעה לתוצר הצחוק הגולמי של ישראל. את ההצחקה הזו אי אפשר להפסיק."
אדיר מילר מסר: "מרגש אותי לראות את התמיכה והאהבה שאני מקבל בקשת. קשת זו משפחה ואני גאה להיות חלק מקבוצת הטלוויזיה הטובה בישראל. ימים אלה הם ימים די מבולבלים עבורי ואת החלטתי הסופית אקבל בסוף העונה. תודה ענקית גם לקהל שצופה תומך ואוהב את הסדרה. אהבת הקהל לסדרה היא לא דבר מובן מאליו וזה הכי מרגש אותי בעולם."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תגובה לאדיר
    הילה 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדיר אתה אדם אדיר ומוכשר לא יודעת מה אמרת מי אמר אנחנו רוצים עודסדרות
    סגור
  • 2.
    אדיר מילר בבקשה עוד עונה (ל"ת)
    נתנאל 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לא!!!!! אדיר בבקשה עוד עונות! זו הסדרה הכי טובה על המסך (ל"ת)
    עמי 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור