טלוויזיה

ג'ניפר אניסטון מכרה פעם פנטהאוז בהפסד. מה ערכו היום?

פנטהאוז מפואר בניו-יורק, בביתה לשעבר של כוכבת חברים, מוצע למכירה תמורת 18.3 מיליון דולר. בעבר ניסתה אניסטון לשפץ דירה באותו קומפלקס, אך בסוף מכרה את הנכס בהפסד. המוכרים הנוכחיים הם פעילים בכירים במפלגה הדמוקרטית
מערכת ice | 
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
ג'ניפר אניסטון תכננה פעם לשלב פנטהאוז עם דירה בקומה 17 בנכס נדל"ני מפואר ברחוב 12 בגריניץ' וילג', ניו יורק. היא רכשה את שתי היחידות, אבל בסופו של דבר נטשה את תוכניותיה. כעת, פנטהאוז דופלקס חדש בקומה העליונה באותו בניין, עומד לצאת לשוק תמורת 18.3 מיליון דולר.
המחירים זינקו מאז שאניסטון מכרה והפסידה ב-2012. השחקנית קנתה אז בחשאי את שתי היחידות - פנטהאוז עם חדר שינה אחד ויחידה שנייה עם חדר שינה אחד, תמורת 7.01 מיליון דולר (הרכישה בוצעה דרך חברת LLC על שם הכלב שלה, נורמן). כשהפרוייקט שלה נתקע, שתי היחידות החליפו בסופו של דבר ידיים והיא מכרה תמורת 6.5 מיליון דולר, לפי הדיווחים. מיד אחר כך, אגב, עברה לגור עם ג'סטין ת'רו - למרות שהקשר הזה דעך במהרה.
 
השטח רחב הידיים נמדד בכ-900 מ"ר ומגיע עם כ-600 מ"ר של שטח חיצוני על פני שתי קומות, כולל סולריום - עם נוף של הכפר והנמל. המוכרים הנוכחיים הם עורכי דין ומארגני אירועים ותיקים של המפלגה הדמוקרטית. ווילארד טיילור ווירג'יניה דייויס אירחו למשל גיוסי כספים לנשיא העתידי אובמה במהלך מסע הבחירות המקדימות שלו ב-2007, בביתם בווסט וילג'. היחידה מתהדרת בתקרות בגובה 14 מטר במפלס העליון ותקרות בגובה 10 מטר במפלס התחתון.
האחים Bing & Bing בנו את הבניין המדובר בשנת 1930, ושכרו לשם כך את האדריכל האהוב עליהם, אמרי רוט. זוהי אחת משתי היחידות היחידות שעיצבו האחים בינג במרכז העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה