דיגיטל וטק

החיפוש הכי חם בגוגל: ג'ניפר אניסטון או שלומית מלכה

הדיווחים על הרומן של ג'ניפר אניסטון עם מי ששיחק את בן זוגה הטלוויזיוני או הראיון הראשון של שלומית מלכה אחרי הפרידה מיהודה לוי – מה יותר עניין את הישראלים? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
שלומית מלכה, ג'ניפר אניסטון (צילום פייסבוק/ שלומית מלכה, Warner Channel)
אנשים שאינם עוד מעוררים, לצערנו, באופן קבוע עניין רב יותר במותם מאשר בחייהם – אך נראה שזה חלק מהחיים, ואתמול זה הופגן פעם נוספת ברשימת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל, כאשר שלושה מעשרת המקומות בטבלה נבעו מעניין בבני אנוש שהלכו בדרך כל הארץ: במקום הראשון היתה הזמרת תמר עמר, פליטת תחרויות השירה "דה ווייס" ו"הכוכב הבא", שנפטרה בגיל 23; במקום השלישי היה ברב יהושע צוקרמן, מתלמידי הרב בי יהודה קוק זצ"ל ומרבני ישיבת "הר המור", שנפטר בגיל 83; ובמקום העשירי היה הרב אברהם יצחק הכהן קוק, שיום השנה ה-86 למותו חולל סערה כאשר ח"כ מתן כהנא בוזה כאשר הגיע לאזכרה.
הדיווחים על מערכת היחסים בין כוכבי "חברים" ג'ניפר אניסטון ודייויד שווימר הביאה את הראשונה לככב במקומות השני (באנגלית) והשביעי (בעברית). לעומת זאת, במקום הרביעי היתה שלומית מלכה, שהתראיינה לראשונה על הפרידה ממי שעכשיו יכול להיחשב לאקס המיתולוגי שלה, יהודה לוי.
במקום החמישי נמצאת קבוצת הכדורגל פאריס סן ז'רמן, שהודיעה שלשום על החתמת הכוכב הארגנטינאי ליונל מסי בתום אחד השבועות הדרמטיים בתולדות הכדורגל העולמי, שהחל ביום חמישי שעבר עם ההודעה את עזיבתו את ברצלונה לאחר 21 שנים.
במקום השישי נמצא עדן שמיר, שקבוצתו הבלגית סטנדרד ליאז' הסכימה להשאיל אותו למכבי ת"א לעונה הקרובה.
שרת הפנים, איילת שקד, שעוררה קיתונות של ביקורת כאשר אמרה בראיון שיש "להכיל מתים" ממגיפת הקורונה, הגיעה למקום השמיני.
ואת הטבלה סוגרת סמסונג, יצרנית הסלולר הקוריאנית שהולכת ומאבדת את מעמדה כגדולה בעולם לטובת שיאומי הסינית, שהכריזה אתמול על דור חדש של מכשירים מתקפלים במחירים נמוכים יחסית, שאמורים להפוך אותם למתחרים של ממש מול מכשירים שאינם כאלה, והגיעה למקומות 9 (באנגלית) ו-11 (בעברית).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה