טלוויזיה

כתב רשת 13 יוצא להגנתו של נתניהו: "מכבש תודעתי"

אבישי בן חיים מגן על בנימין נתניהו: "בהתנתקות כמו ברדיפת נתניהו, מי שיעז לדבר נגד העוול יהפוך מוקצה מחמת מיאוס ויודר. גאה שהייתי מהראשונים בעיתונות הכללית שהתייצבו אז מול ההגמוניה נגד העוול"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אבישי בן חיים, כתב ערוץ 13, העלה היום (שלישי) פוסט לחשבון הטוויטר שלו בו שיבח את עצמו על כך שהוא יוצא נגד "המכתש התודעתי על בנימין נתניהו", בדיוק כפי שעשה בתקופת ההתנתקות.
בן חיים כתב: "המכבש התודעתי של ההגמוניה: בהתנתקות כמו ברדיפת נתניהו (להבדיל)! רבים לא יודעים אבל גם בתקופת ההתנתקות היה אותו מכבש. היה ברור לנו שמי שיעז לדבר נגד העוול יהפוך מוקצה מחמת מיאוס ויודר. כמו בפרשת רדיפת ביבי. גאה שהייתי מהראשונים בעיתונות הכללית שהתייצבו אז מול ההגמוניה נגד העוול".
 
כזכור, רגע אחרי העדות של הדס קליין במשפטו של בנימין נתניהו, בן חיים תקף את ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, שטען כי הוא "בזבז מכספי ציבור" בצורה חמורה הרבה יותר מנתניהו. "פרופורציות: אירוע זריקת עשרות המיליונים מכספי ציבור של נפתלי בנט בזילזול בשל סירובו לעבור לבירת ישראל ירושלים, חמור עשרות מונים מכל העדויות של הדס קליין, מכל הסיגרים וכל השמפניות וכל התיקים של נתניהו ביחד, תקף כתב רשת 13.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי
    יוסי 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    באיזו מדינה דמוקרטית ראש ממדלהלשעבר ומשפחתו הצליחו לכבוש 2 רשתות טלביזיה תחנת רדיו הוקם עבורו עיתון מזה שנים מפיץ שקרים ואינו נותן את הדין ואף אחד מצד מערכת המשפט לא זועק ולא חוקר .רפובליקת בננות
    סגור
  • 1.
    אבישי בן חיים הוא לא עיתונאי!
    נו 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא פרשן לענייני פיקציה שהמציא ששמה ישראל הראשונה וישראל השניה.
    סגור