טלוויזיה

הישג ענק לסדרה הישראלית: זו המדינה שתגיע אליה

דרמת הנוער המצליחה שנוצרה בישראל על ידי גיורא חמיצר נמכרה למפיקה הודית שתפתח גרסה משלה ללהיט הנוער הישראלי; התוכנית שודה ב-HOT
מערכת ice | 
שכונה (צילום דודי חסון)
חברת התקשורת הישראלית, סטודיו ענני, מבית Paramount global, חתמה על הסכם עם חברת הפקות התוכן המובילה בהודו Abundantia Entertainment לפיתוח גרסה מחודשת הודית לדרמת הלייב-אקשן הישראלית המצליחה, “THE HOOD” במקור "שכונה" בישראל.
הסדרה המקורית "שכונה" ("The Hood"), שנוצרה על ידי גיורא חמיצר (“Greenhouse Academy” בנטפליקס) והופקה על ידי סטודיו ענני, שודרה במשך שלוש עונות שהפכו ללהיט בניקלודיאון ישראל ונמכרה גם לערוץ הפורטוגלי RTP 2.
"שכונה" היא דרמה יומית המשלבת בין מאבקי מעמדות מותחים לבין אקשן בלתי פוסק והמון רגעי כיף. אחת מתכניות הדגל של ענני שכבר זכתה לביקורות נלהבות, "שכונה" היא הצלחה בטוחה בקרב בני נוער, המתאימה גם לצפייה עם כל המשפחה. הסדרה מספקת לצופים גיבורים חזקים ומעוררי השראה איתם הם יכולים להזדהות, עולם בדיוני עשיר ומקורי ועלילה סוחפת שמכילה הפתעות וטוויסטים מרגשים לאורך כל העונה.
עם ההכרזה על החידוש ההודי של "שכונה", Abundantia Entertainment מוסיפה סדרה נוספת לרשימת סדרות הפרימיום הנוצצות שלה ביניהן ‘Breathe’ (2018), ‘Breathe: Into The Shadows’ (2020) ותכנים נוספים שעתידים לצאת כמו ‘Hush Hush’, ‘The End’ וחידוש ל-‘Missing’ בין היתר. לוח הסרטים של חברת ההפקה זכה גם הוא להצלחה מסחררת עם להיטים גדולים כמו ‘Jalsa’ (2022), ‘Sherni’ (2021) ו- ‘Chhorii’ (2021) שהוסיפו להיכל התהילה שכולל סרטים כמו ‘Shakuntala Devi’ (2020), ‘Toilet – Ek Prem Katha’ (2017) ו-‘Airlift’ (2016).
שמתהדרת ב'Breathe' (2018), 'Breathe: Into The Shadows' (2020) ובכותרים הבאים כמו 'Hush Hush' ', 'הסוף' והגרסה המחודשת של 'חסר', כדי לציין כמה. לוח הסרטים של המפיק זכה גם להצלחה מסחררת עם להיטי-על אחרונים כמו 'Jalsa' (2022), 'Sherni' (2021) ו-'Chhorii' (2021) שהוסיפו להיכל התהילה שלו שמכיל כותרים כמו 'Shakuntala Devi' (2020) ), 'שירותים – Ek Prem Katha' (2017) ו-'Airlift' (2016.
 
נרגשים מהשיתוף עם סטודיו ענני ועל היצירה המחודשת של 'The Hood' להודו, ויקראם מלהוטרה, מייסד ומנכ"ל Abundantia Entertainment, אמר: "זה כבוד גדול לשתף פעולה עם מעצמת תוכן ויצירה כמו סטודיו ענני ואני מתרגש לפתח את החידוש לסדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה 'The Hood' בגרסא הודית לקהל המקומי. הקשר עם סטודיו ענני מדגיש את החזון שלנו לשתף פעולה עם יוצרים בינלאומיים איכותיים כדי להביא סיפורים משמעותיים וקולות ייחודיים לצופים הודיים פרוגרסיביים. אני גם נרגש להוסיף ללוח שלנו תוכן עבור מגזרי הנוער והצעירים שצומחים במהירות".
אורלי אטלס כץ, מנכ"לית, ענני ו-EVP PARAMOUNT ישראל אמרה: "אנחנו כל כך נרגשים לשתף פעולה עםAbundantia Entertainment  כדי להביא את 'שכונה' - אחת מדרמות הנעורים המצליחות והאהובות בישראל - לקהלים חדשים ברחבי העולם. בטוחים שעם לוח הלהיטים ההולך וגדל במהירות, Abundantia היא חברת ההפקה המושלמת להפוך את 'שכונה' ללהיט ענק גם בהודו. 'שכונה' מצטרפת לרשימת הצלחות של סטודיו ענני שהגיעו לצופים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים ובעקבות העסקה הזו אנחנו נרגשים להביא את התוכן שלנו גם לאסיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה