טלוויזיה

הצל מגן על דיירת האח הגדול: "דיאן הבעיה? כולם נדפקו"

יואב אליאסי תקף את המצטרפים לעליהום על המודחת מבית האח הגדול: "תגידו אתם מסתלבטים עליי? זה נשמע לכם נורמלי? מה קרה? זהו? אין יוקר מחיה? אין טרור? אין משפחת חדיד? אין חרם על ישראל? אין אנטישמיות? איבדו פרופורציות"
מערכת ice |  7
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ, פייסבוק/ האח הגדול)
ההדחה של דיאן שוורץ מהאח הגדול ממשיכה להוות קרקע לכל השתלחות, גם עליה וגם על אחרים דרכה. הצל, יואב אליאסי, תקף בחריפות את הלך הרוח ברחוב על רקע ההתרחשויות בדרום והמצב המתוח.
הצל כתב: "מנכ"ל בצלם שקראה לאו"ם לפעול צבאית נגד ישראל, שוברים שתיקה שמנסים להפוך את לוחמי צה"ל לפושעי מלחמה, פעילי 0מאל שמשתתפים בהפרות סדר ופציעות של חיילים, אנרכיסטים שדוחפים מצלמות לפרצוף של לוחמנו".
'
עוד הוסיף: "עופר כסיף, אחמד טיבי, זהבה גלאון, אנסים, מחבלים, פדופילים, רוצחים, אף אחד מהם לא קיבל יותר ארס ושנאה מאשר בחורה צעירה שהפשע היחידי שלה זה שלא אהבתם את האופי שלה ואת הפה הגדול שלה באח הגדול".
 
לסיום טען: "תגידו אתם מסתלבטים עליי? זה נשמע לכם נורמלי? מה קרה? זהו? אין יוקר מחיה? אין טרור? אין משפחת חדיד? אין חרם על ישראל? אין אנטישמיות? דיאן היא הבעיה שלנו? תשמעו, כולם נדפקו כאן ואיבדו פרופורציות!"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    דיאן אוהבים אותך, בבקשה תחזרי. (ל"ת)
    נינה 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    צודק 100 אחוז די לעליהום היא יצאה וזהו
    פפי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בסדר תתמקדו בבחירות שלנו הפעם חזק ואמץ תדאגו שהימין יהיה חזק ב"ה 61 מנדטים
    סגור
  • 5.
    זהירות מחברת פלאפון , בסיום החבילה המחיר עולה במאות אחו
    דוד 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהירות מחברת פלאפון , בסיום החבילה המחיר עולה במאות אחוזים .. מעל 300 אחוז חוצפה!!! . ברמי לוי המחיר עולה רק ב 10 ש"ח ולא ב 70 ש"ח. לרמי לוי יש חבילה לכל החיים .
    סגור
  • 4.
    אדם אחד שפויי במדינה, הצל, כל הכבוד
    א 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאני קוראת את תגובות השינאה אני מזדעזעת. כל פעם שנוא תורן אחר. עכשו דיאן קודם ג'קי או בר רפאל בעבר ועוד. שנאה תהומית כל כך חסרת פרופורציות. לא זכור לי שנאמרו דברים דומים על שונאי ישראל שמוכנים להרוג ממש כל אחד מאיתנו
    סגור
  • 3.
    האח הגדול
    יובל 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמת שהיום יש יותר לכלוך וזוהמה באח הגדול שהמובילות הן בר שרין ודינה המחרחרת. הייתי נגד דיאן האמת אבל עכשיו אני מבין שלא דיאן היתה הבעיה. זו קבוצה קטנה של קנאיות (ראו כמה הן התקמטו).שבר בראשם שאת כל השיחות שלהם מעבירות על טליה. די מספיק תנסו להנות. בלי שום קשר בר ושרין הביתה ודיאן תחזרי מהר אוהבים אותך. תחנכי קצת את הפוסטמות
    סגור
  • 2.
    הגזימו לגמרי
    חנה 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה צודק 1000%, לי ניראה שהסיבה שהיא כ"כ יפה אסתטית וחכמה שמעוררת קינאה גרמה עוד יותר לשינאה הגדולה, כי רוב האנשים צרי עין. שכחו אילו דיירות גרועות היו בעונות קודמות שניבלו את הפה בצורה גרועה ביותר והתנהגו בגועל נפש וניבזיות וגם במראה שלהם היו מעוררות בחילה ??????????
    סגור
  • 1.
    אין כמוך
    שירן 08/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה חייב להיות חלק מקולו של העם!!! רוץ על זה ותוכל להשפיע יותר. אוהבת אותך מאוד
    סגור