טלוויזיה

כאן מכריזה על ערוץ חדש: אקטואליה ברצף 14 שעות

משתמשים היישומון וגולשי אתר כאן יוכלו עכשיו לצרוך את החדשות שלהם במשך כל שעות היום. כאן מכריזה על השקת "כאן ועכשיו" - 14 שעות של חדשות לאורך כל היום
מערכת ice |  1
כאן 11 מציאות מדומה (צילום יונתן סינדל puxbay עריכה אייס)
חטיבת החדשות בשיתוף חטיבת הדיגיטל וההנדסה של תאגיד השידור הישראלי משיקות את "כאן ועכשיו" – 14 שעות של אקטואליה ברצף, עם כל התוכניות המובילות של רשת ב' וכאן 11. השידורים יתחילו בשעה 7:00 וימשכו עד השעה 21:00 וזאת במטרה לאפשר לגולשים להתעדכן בשידור חי לאורך כל שעות היום והערב.
 
הערוץ החדש יהיה זמין לגולשים באתר וביישומון כאן והוא יעביר בשעות הבוקר והצהריים, בשידור חי, את כל תוכניות האקטואליה של כאן רשת ב': "הבוקר הזה" עם אריה גולן, "קלמן וליברמן", "סדר יום" עם קרן נויבך, "בחצי היום" עם אסתי פרז, "השעה הבינלאומית" עם ערן סיקורל ו"צבע הכסף" עם יאיר ויינרב. בנוסף בשעות 12:00-16:00 ישודרו מהדורות החדשות העגולות של כאן רשת ב' עם קרייני החדשות בחי ובווידאו. החל מהשעה 17:00 ישודרו בכאן ועכשיו תוכניות האקטואליה של כאן 11 כולל מהדורת "חדשות הערב" בהגשת מיכל רבינוביץ' בשעה 20:00.
 
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "כאן חדשות היא הראשונה בישראל שמאפשרת לגולשים להתעדכן בחדשות משודרות מכל פלטפורמה במשך 14 שעות רצופות. אנו מקווים כי ערוץ 'כאן ועכשיו' יגביר את החשיפה לתוכן החדשותי בכל הפלטפורמות שלנו – יישומון כאן, כאן רשת ב' וכאן 11".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין. (ל"ת)
    NY 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור