טלוויזיה

גמר הכוכב הבא: נחשפו שירי המתמודדים לקרב על המיליון

אלו השירים המפתיעים שבחרו נופיה ידידיה, מיטב שרמן, ליבי פנקר ואליאב זוהר לשיר בגמר "הכוכב הבא", בתקווה לזכות במיליון שקלים
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
נופיה ידידיה, מיטב שרמן, ליבי פנקר ואליאב זוהר יתחרו מחר (שלישי) בגמר "הכוכב הבא" שישודר בשידור חי, היישר מזאפה לייב בראשון לציון. היום נחשפו השירים המפתיעים שבחרו ארבעת הפינאליסטים, שכל אחד מהם חולם לזכות במיליון שקלים ובתהילת עולם.
הבחירה המפתיעה ביותר שכבר פורסמה במהלך היום היא של אליאב זוהר, בנו של ח"כ מיקי זוהר מהליכוד ומי שכבר הספיק לרגש את המדינה עם השיר "מיכל". בגמר יבצע זוהר את השיר האלמותי "ים של דמעות". כן, כן, אותו שיר שהיה פעם מזוהה עם זוהר ארגוב ז"ל, אבל הפך לביצוע בלתי נשכח של נינט טייב בגמר העונה הראשונה של "כוכב נולד" בשנת 2003, לשם הגיעה כחיילת.
 
ליבי פנקר, מי שלא הפסיקו לדבר עליה ככפילה המודרנית של עופרה חזה, החליטה לאמץ את המודל לחיקוי ותבצע את השיר "לאורך הים". אגב, את אותו שיר ביצעה לפני עשור כשהתחרתה כילדה בתוכנית "בית ספר למוסיקה".
נופיה ידידיה בחרה להתחרות בגמר הכוכב הבא עם השיר "עכשיו אתה חוזר בחזרה", הלהיט האהוב של מירי מסיקה. מיטב שרמן, מי שרבים מצביעים עליה כפייבוריטית של העונה, בחרה לבצע את השיר "ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון. אז מי ינצח בגמר הגדול? את התשובה נקבל מחר בלילה בקשת 12. שווה לצפות גם לאיחוד המרגש אחרי שנים רבות של הזוג לשעבר רן דנקר ונינט טייב על הבמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה