טלוויזיה

דני קושמרו משחזר את השידור הראשון והדרמטי שלו

העיתונאי הוותיק הגיש את המהדורה הראשונה שלו בליל הסדר בשנת 2002, בו גם אירע הפיגוע התאבדות הקשה ביותר בהיסטוריה של ישראל
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
דני קושמרו מגיש את מהדורות החדשות השונות כבר יותר מ-20 שנה. היום, הוא צפה בשידור הראשון שלו, מליל הסדר של שנת 2002. השידור שהיה אמור רגוע יחסית וללא רייטינג מיוחד, הפך לדרמטי, כאשר באותו ערב שחור אירע פיגוע ההתאבדות הקשה ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל, במלון פארק בנתניה.
 
קושמרו העלה סרטון לאינסטגרם, בו הוא מתועד צופה לראשונה באותו השידור ומגיב אליו: "פעם ראשונה שאני...לא מבין מה הקשר של הבחור הזה (מצביע קושמרו על הגרסה הצעירה שלו ב-20 שנה), אבל פעם ראשנה שאני מגיש את שמונה בערב. שמונה בערב, כן? זאת גולת הכותרת, רק שזה קורה בליל הסדר, לא אמורים להיות צופים. ואז, שמונה בערב, ליל הסדר, הפיגוע הרצחני במלון פארק נתניה, הכי רצחני שהיה כאן. 30 בני אדם נרצחו, 160 פצועים, על הפעם הראשונה שאני עושה את שמונה בערב".
 
הפיגוע בוצע ב-27 במרץ 2002, שבו נחוג ליל הסדר תשס"ב. מלון פארק בנתניה ערך כמדי שנה סדר פסח ל-250 אורחים בחדר האוכל שבקומת הקרקע של המלון. רוב האורחים היו קשישים שלא יכלו לקיים את הסדר בביתם. הפיצוץ היה רב עוצמה וגרם להרס רב בחדר האוכל ובבית המלון. חלקים מהתקרה האקוסטית קרסו. 19 בני אדם נהרגו במקום ו-160 נפצעו. מאוחר יותר, מתו מפצעיהם הקשים אחד עשר אנשים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה