טלוויזיה

יונית לוי נחשפת: האם היא משתתפת בעונה החדשה של "הזמר במסכה"?

בסוף השבוע הקרוב תעלה לאוויר העונה החדשה של "הזמר במסכה" לקשת 12 והספקולציות לגבי הדמויות החדשות הגיעו, כאשר רוזנבלום טען ש"יכול להיות" שיונית לוי נמצאת מתחת לאחת המסכות. סטטיק התייחס לכך שאולי שרית פולק תהיה שם: "אני ממש רוצה לחשוב שכן"
מערכת ice |  2
יונית לוי (צילום קשת 12)
אופירה אסייג חשפה השבוע שתי תחפושות שיהיו העונה ב"הזמר במסכה", שתצא לדרך במוצאי שבת הקרוב - ה"עכבישה" ו"הדגה", והחלה להעלות ספקולציות לגבי מי יהיו מאחוריהן. 
זה בדיוק הזמן הנכון לנסות ולנחש מי יהיו מאחורי המסכות. אבל האם מסתבר שאחת מהדמויות היא לא אחרת מאשר בת זוגו של עידו רוזנבלום, מגישת החדשות יונית לוי?ב"מאקו" חשפו דיונים מהפרק של הזמר במסכה שיעלה בו רוזנבלום מדבר עם אופירה אסייג על האפשרות שזו תהיה יונית לוי: "תמיד יש סיכוי", השיב רוזנבלום.
 
צדי צרפתי, שתמיד מתקשה עם הפיצוח, אמר: "זאת תוכנית לא פשוטה, אף אחד לא מבין את זה. אני לחוץ שאי אפשר לתאר, כל פעם לחוץ מחדש. בכל פעם זה מוציא אותי מדעתי. מלחץ אני אפילו בדיכאון כל פעם, כיוון שזה מתסכל שאני לא יודע. אני הרי לא מזהה. אני מנחש שגם השנה יהיו כאלה שלא אזהה אפילו שהכרתי ועבדתי איתם. זו בושה".
אבל האם יכול להיות ששרית פולק, גרושתו של סטטיק, שבמהלך צילומי התוכנית עוד היה ביחד, נמצאת מתחת למסכה? סטטיק סיפר על כך: "שריתוש? איזה לחץ. אני ממש רוצה לחשוב שכן, היא אשתי, אבל הם כל כך מסתירים אנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 14 הכי אמיתי (ל"ת)
    ארי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא זזים בלי ערוץ 14
    זה אני 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק ערוץ 14 בפטריוטים
    סגור