טלוויזיה

ליאון רוזנברג נעלם מהשידור בקשת 12: זו הסיבה להיעדרות

רק ביום ראשון אשתו של המגיש, פאולה, העלתה בפייסבוק כי: "יש לנו את שחר קנין וליאור סילברה המעולים אבל הם לא עונים ולליאון נתפס הגב בטירוף, ברמה שהוא לא יכול לזוז. תודה", כעת הוא הוחלף בריטה גולדשטיין שמילאה את הכסא שלו

מערכת ice |  9
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
האם אפשר בכלל להפריד בין ליאון ופאולה רוזנברג. הפאוור קאפל של קשת 12 ועולם הטלוויזיה? השניים כבר כמעט 20 שנה ביחד, אבל גם להם יש עדיין צרות ודאגות. פאולה חשפה נותרה הבוקר (שלישי) בלעדיו בתכניתם בקשת 12 כאשר לא ברור מה הסיבה האמיתית להיעדרותו.
מי שמילאה את הכסא שלו, כפי שהיא עושה ברוב המקרים שאחד מבני הזוג נעדרים היא עיתונאית האוכל ריטה גולדשטיין שישבה לצדה של פאולה והגישה את התכנית במקומו של המגיש הוותיק
רוזנברג העלתה סטורי לפיו: "הי חברים, שאלה דחופה. כירופרקט/ית באזור הוד השרון? יש לנו את שחר קנין וליאור סילברה המעולים אבל הם לא עונים ולליאון נתפס הגב בטירוף, ברמה שהוא לא יכול לזוז. תודה . התמונה מיום אחר אבל מתאימה לסיטואציה".
בזכות עזרה של עשרות עוקבים שנתנו המלצות רבות, רוזנברג עדכנה את הפוסט שהעלתה וכתבה: "עריכה: ליאון הסתדר ואתם מהממים". בסך הכל שמותיהם של עשרות כירופרקטורים עלו בשרשור.
רק ביום שישי המגישה כתבה על המערכות הזוגיות הקודמות שלה: "לפני הרבה זמן, בטרם הכרתי את ליאון, חייתי כמה שנים עם גבר חכם ומקסים שהוא גאון מחשבים מאין כמוהו. באמת. אין כמעט תקלה שהוא לא יודע לפתור. מקצוען נדיר".
 
עוד המשיכה: "כשהיו מתקשרים אליו לקוחות ומדווחים בלחץ על בעיה ברשת המחשבים, שנדלקות נורות או שתוכנה נתקעת, או שהמחשב עושה רעשים מוזרים, לפני שהוא היה ניגש לתקן או לפתור בעיה ספציפית, הדבר הראשון שהוא היה אומר להם זה: "קודם כל בואו נעשה ריסטרט, לפני שניגש למחשב בואו נכבה הכל, נסגור את כל מה שפועל ברקע, כדי לבדוק מה דורש תיקון צריך ראשית להפסיק את כל הפעילות. רק אז להפעיל מחדש ולהתחיל לברר מה לא עובד ומה התקלקל ומה צריך לשנות".
לסיום הסבירה: "למרות הידע המופלג שלו, הגישה ההגיונית שלו היא שכשיש בעיה, קודם כל עוצרים את מה שקורה כרגע. אני מרגישה לצערי שזה בדיוק מה שצריך כאן. חבל שאי-אפשר לעשות Restart למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    הגיע הזמן לשחרר ,,די ! תעשיית התקשורת חייבת לחשב מסלול
    בן מרדכי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום אין לצופה אפשרות לצפיה בתוכניות נורמליות אח גדול - סאפרי אנושי ברקו שמרקו- שידורי הסתה דרקר - כתב פוליטי לא הוגן ברדוגו-ברדק,,עם נטיה רב ימנית.עוד ועוד . מה עם תוכניות ללוחמה בתאונות דרכים. מה קורה עם נפגעי הנפש,כל חודשיים מבצעים,ומלחמות מה זה מייצר,גורם. ואתם מביאים לנו פאולות,ודרקרים.נמאסתם.
    סגור
  • 8.
    איזה זוג מעצבנים. במיוחד היא. והוא בכלל בארון (ל"ת)
    אני 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פאולה
    רונה חדד שגיא 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתם ממש לא מעניינים פאולה את רכלנית
    סגור
  • 6.
    ככ
    ימימה 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו..די מספיק לדבר עליהם אין כח לשמוע
    סגור
  • 5.
    ריסטרט בזוגיות (ל"ת)
    ממליצה מאד על ריסטרט 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    ניתוק מהמציאות
    שתיקה שוה זהב 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חבל שאי אפשר לעשות ריסטארט לאנשים שמדברים שטויות ולהחזיר אותם למציאות כי נם פשוט מנותקים ממנה לחלוטין ייתכן מאד דכאבי הגב נם תוצאה ישירה מהליכה להפגנות מאוסות שגורמות רק רע לישראל
    סגור
  • 3.
    מי הם ?
    דניאל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כותבים עליהם כאילו הם נסיך ונסיכה בסך הכל שדרנים פשוטים דיי נמאס מהם שישבו בבית ויעזבו אותנו ..לא מעניינים בכלל
    סגור
  • 2.
    ?
    אמיר 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבה? על כלום ושום דבר .את מי הם אמורים לעניין?
    סגור
  • 1.
    הזוג הזה לא מעניין את אף אחד
    ישראל 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    וכמעט כל יום יש עליהם כתבה
    סגור