טלוויזיה

זוכת האח הגדול משלמת ביוקר: כמה תיקח רשות המסים?

על פי בדיקה בחשבון המחשב את שיעור המס עבור סכום של מיליון שקל, בו זכתה יובל מעתוק, גובה המס עומד על 360,103 שקל עם 36% מס לתשלום, מה שמשאיר 639,987 שקל בידיה של המנצחת של העונה, שגם הבטיחה כי היא תתרום מעשר
מערכת ice | 
רשות המסים והאח הגדול (צילום מסך רשת 13, shutterstock)
אחרי שבעונה שעברה, הייתה זו טליה עובדיה שזכתה בריאליטי 'האח הגדול' של רשת 13 וגרפה לכיסה פרס של מיליון שקל. אמש (ראשון) הוכרזה הזוכה גם של העונה הנוכחית של הריאליטי, יובל מעתוק, שזכתה במיליון שקל ובתואר הדייר האחרון. אבל רגע, מיליון שקל? זה לא באמת הפרס שיתקבל בפועל, כאשר רשות המסים תחגוג יחד עם הזוכה הגדולה של העונה ותיקח נתח משמעותי.
על פי בדיקה בחשבון המחשב את שיעור המס עבור סכום של מיליון שקל, גובה המס עומד על 360,103 שקל עם 36% מס לתשלום, מה שמשאיר 639,987 שקל בידיה של המנצחת של העונה, שגם הבטיחה כי היא תתרום מעשר.
 
אחרי המעשר הסכום שנשאר בפועל לזוכה כבר עומד על 575,907.03 שקל, אם תתרום מעשר על כל הסכום עוד לפני חישוב המס, היא תפרד מעוד כמעט 40 אלף שקל ובסך הכל יישארו לה 539,897 שקל בלבד אחרי המס.
 

רק היום (שני) פורסם כי אם סתיו קצין תהיה הזוכה הגדולה, היא בכלל לא תיהנה מהסכום ומרביתו אם לא כולו יילכו עבור כיסוי החובות שלה על דירה שקנתה עם הגרוש שלה ונמצאת במחלוקת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה