שיווק ופרסום

מעדיפים לתדלק בתחנה קבועה? זה קמפיין הענק של חברת טן

רשת מתחמי הדלק והקמעונאות טן, משיקה תחנות דלק וחנויות נוחות חדשות ומכריזה על קמפיין שילוט חוצות, רדיו ודיגיטל תחת הסלוגן "תחנת הבית שלך"

מערכת ice | 
תחנת דלק (צילום עומרי אמסלם)
חברת הדלק טן (Ten) חוגגת את השקתו של המתחם ה-72 שלה, ובזאת, מכריזה על אסטרטגיית מיתוג חדשה. עיקר החידוש, נעשה עקב ההבנה בחברה לפיה הצרכנים מעדיפים לתדלק בתחנה קבועה ומוכרת, מאשר לגוון מפעם לפעם.
בטן, מנגישים לנהגים בקמפיין החדש תחת הסלוגן "תחנת הבית שלך" את מיקום התחנה הקרובה אליהם, ואת השירותים שקיימים במקום. את המהלך השיווקי הוביל המנכ"ל אלי בן לולו, לצד סמנכ"ל קמעונאות, סחר ושיווק שי דגן והיועצת האסטרטגית איילת תורן דובר.
"טן רואה לנגד עיניה את הצרכן הישראלי, צרכן שחשובה לו חוויית הלקוח, שרוצה תדלוק מהיר במחיר משתלם במקום שהוא מכיר ויודע להתנהל בו בקלות", מצהיר בן לולו. "אני גאה בעובדי Ten, האכפתיים, המסורים, שרואים ב-Ten בית ומאפשרים ללקוחות להרגיש רגע של התרעננות כשהם נכנסים לתחנה ולחנות הנוחות".

מנכ"ל חברת טן אלי בן לולו. קרדיט: עומרי אמסלם
הקמפיין, שלפי הבכירים בחברה, נוצר מתוך הבנה שדלק הינו מצרך בסיסי, יכלול פרסומים באמצעי שילוט, רדיו ודיגיטל בשווי מוערך של 2.5 מיליון שקל. בימים אלו, טן שוקדת על פתיחת מתחם חדש על כביש 90, באיזור פונדק "כושי רימון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה