שיווק ופרסום

משרד הפרסום מתחזק: איש הקריאייטיב של העתיד קודם לתפקיד חדש

סמנכ"ל הקריאייטיב שלקח חלק בקמפיינים של אופטיקנה, מזרחי טפחות, ישראכרט ואלבר, קודם לתפקיד חדש בראובני פרידן. המנכ"לים: "גאים לקדם מבפנים"
מערכת ice | 
ליאור נויפלד (צילום יחצ)
עונת המלפפונים, גרסת עולם הפרסום. משרד הפרסום ראובני פרידן הודיע הבוקר (שני) על מינויו של ליאור נויפלד, עד לאחרונה סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, לתפקיד המשנה למנכ"לים. נויפלד לקח חלק בקמפיינים המוצלחים של המשרד בשנה האחרונה: אופטיקנה עם נועה קולר, בנק מזרחי טפחות, ישראכרט עם אגם רודברג ומיכאל אלוני, אלבר עם אסף גרניט ועוד.  
על פי הודעת המשרד: "נויפלד, שנחשב לאחד מהקולות הקריאייטיביים הבולטים והמדוברים בענף, נמצא בענף מעל עשור. בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ״ל הקריאייטיב לצד אדם פדר ורועי גוטמן, והיה שותף למהלכים קריאייטיביים ואסטרטגיים של המותגים הגדולים בישראל.
"בנוסף ליכולת קריאייטיבית יוצאת דופן, נויפלד מביא איתו מומחיות עמוקה בעולמות הדיגיטל והמדיה החברתית – שילוב שכבר היום משפיע על הדרך בה המותגים של המשרד מדברים עם הקהלים שלהם".
שירי הייסר ואסף גריס, המנכ״לים המשותפים, מסרו: "העולם מתקדם בקצב מסחרר, ולשמחתנו יש דבר אחד שתמיד נדרש – יצירתיות. נויפלד הוא איש הקריאייטיב של העתיד ומפתח דור של אנשי קריאייטיב מעולים. אנחנו גאים לקדם שוב מבפנים – אדם שכבר חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו וגדל איתנו לאורך הדרך. הוא מייצג את ה-DNA הייחודי של ראובני פרידן, ומשמש שותף טבעי להובלה ולבניית העתיד המרגש שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה