שיווק ופרסום

אשת השיווק של החודש: טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק

הפרסומת של חברת התקשורת הצליחה לעורר עניין בעקבות השקת נתב ה-Be שנועד להגן על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות. הקמפיין המוסיקלי כלל שיתוף פעולה עם אסי כהן ושימוש בטכנולוגיית ה-AI | טלי פולג היא אשת השיווק של חודש מאי
מערכת ice | 
טלי פולג, סמנכלית בזק (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
חברת התקשורת בזק הצליחה לקדם קמפיין מוצלח אשר גרר את תשומת ליבם של הצרכנים בעקבות שיתוף פעולה עם השחקן והקומיקאי אסי כהן, שימוש בטכנולוגיית AI והשקת פתרון טכנולוגי מתקדם נגד איומי סייבר שונים. 
בפרסומת של בזק, עדי אשכנזי ואסי כהן, שגילם את דמותו של הזמר דדי דדון, סיפרו לצופים על היתרונות והחסרונות של מהפכת ה-AI. במקביל לכך, השניים התריעו כי יכולותיה המרשימות של טכנולוגיית הבינה המלאכותית עשויות לעלות לכולנו ביוקר ולצורך כך בזק משיקה את נתב ה-Be.
 הנתב החדש נועד לשמור על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות. בכדי להעביר את המסר השיווקי בצורה הטובה ביותר, משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", החליט ליצור גרסה חדשה לשיר "הלוואי" של הזמר בועז שרעבי ואף היטיב להיעזר בטכנולוגיית ה-AI לצורך סצנות שונות שהופיעו בקמפיין. 
מי שאחראית על המהלכים הפרסומיים של חברת התקשורת ועל הקמפיין האחרון שעבר בהצלחה רבה בחודש האחרון - היא סמנכ"לית השיווק של בזק, טלי פולג והיא אשת השיווק של החודש של אתר ice.
1- מי את טלי פולג?
סמנכ"לית השיווק של בזק כבר כמעט 3 שנים ובסה"כ כבר 20 שנה בתפקידי שיווק וניהול, רובם בשוק התקשורת. גרה בכפר יונה, אמא ל-2 בנים, הגדול לוחם בצבא והקטן עדיין בחטיבת הביניים.
2- בקמפיין החדש שפורסם במהלך החודש, חברת התקשורת הישראלית סיפרה על היתרונות של נתב ה-Be החדש שנועד לשמור על אבטחת הרשת הביתית מפני איומי סייבר, התחזות, זיופים ופריצות.  כיצד הטמעת טכנולוגיית הבינה המלאכותית  בנתב ה-Be מבטיחה ללקוח הגנה מלאה מפני מתקפות סייבר שונות? 
מהפכת ה- AI טומנת בחובה הרבה אפשרויות מרגשות וכלים טכנולוגיים, המאפשרים דברים שעד לא מזמן יכולנו רק לחלום עליהם. יחד עם הקידמה וההתפתחות, יש גם סכנות ותוקפים שמנצלים את הטכנולוגיה החדשה לרעה. כדי להתמודד עם הסכנות, צריך הגנה שיודעת להפיק מאותה טכנולוגיה את היתרונות וזה מה שאנחנו בבזק עושים. 
אחד הדברים שה-AI מאפשר לתוקפים זה להריץ קמפיינים זדוניים בקלות ובאפקטיביות, לשלוח הודעות פישינג, להתחזות לאתרים אחרים כדי להונות אותנו ועוד. באמצעות יכולות ההגנה מבוססות AI אנחנו מזהים את הניסיונות האלה ומנטרלים אותם במהירות וביעילות, כי רק AI יכול לנצח AI. בתוך כל נתבי ה-Be שלנו, ובכלל זה גם בנתב החדש שהשקנו לאחרונה התומך בטכנולוגיית wifi7, מוטמע רכיב סייבר AI שמגן על רשת האינטרנט הביתית.
3- מה הייתה האסטרטגיה השיווקית והתדמיתית מאחורי הקמפיין ומדוע בחרתם בשחקן והקומיקאי אסי כהן להוביל את הפרסומת יחד עם הפרזנטורית הרשמית של בזק, עדי אשכנזי? 
אנחנו בבזק מסתכלים על ה-AI ככלי בעזרתו אנחנו מספקים ללקוחותינו את חוויית האינטרנט הטובה ביותר, לכן מבחינתנו היה ברור שהמסר המרכזי הוא שבזק מחברת את כולם למהפכת ה-AI.
כחברת התקשורת המובילה המספקת שירותים למעל מיליון משקי בית בישראל, יש לבזק את האפשרות וגם את האחריות  לחבר את הצרכנים למהפכת הענק הזאת שקורית על גבי רשת האינטרנט  ביציבות, בקצבים גבוהים, בהגדלת נפחי הגלישה ובאבטחת הרשת. 
בנוסף, מהפיכת ה-AI משמשת אותנו טכנולוגית כאשר בזק היא הראשונה בענף התקשורת שמאמצת ומשתמשת ביכולות האלה במטרה להגדיר את הדור הבא של חוויית הגלישה ואיכות השירות בענף התקשורת בישראל.
רצינו ליצור פרסומת ייחודית שגם תשב על התובנה הצרכנית של אינטרנט מוגן יותר מבוסס AI, גם תשלב יצירה הכולל AI ברמה הכי גבוהה שאפשר וגם תהיה כיפית. הקרייאטיב משלב שני קומיקאים אדירים, עדי אשכנזי ואסי כהן בדמותו של דדי דדון האהוב, הרבה הומור וקלילות, שיר קליט, עלילה שהיא גם אפשרית ובאותה מידה מופרכת לגמרי וביחד נוצרה פרסומת שאנשים נהנו לראות ולזמזם.
4- מה היו התגובות שקיבלתם על הקמפיין?
התגובות המשמחות ביותר הם הלקוחות החדשים שהצטרפו לבזק בזכות הקמפיין, מה שמעיד על הבנת המסר הגבוהה ועל הרצון ליהנות מחוויית האינטרנט הטובה ביותר. בנוסף, המון גאוות יחידה בתוך החברה בזכות ההבנה שיש פה משהו שאין לאחרים וגם הרבה מאוד פרגון מקולגות בתחום הפרסום והשיווק, שדיברו על הפרסומת במונחים של יצירה שהם ממש נהנים לצפות בה או דוגמה נהדרת לאיך פרסומת המשלבת יכולות AI צריכה להיות. 
5- כיצד בזק הצליחה לייצר בידול בקמפיין ולגרום ללקוחות לבחור בה ולא במתחרות שלה בשוק? 
בידול זה משהו שאנחנו עובדים בו לאורך זמן והוא כמובן לא תולדה של קמפיין אחד. בזק מקפידה לספק את האינטרנט היציב והעוצמתי ביותר, יחד עם שירות מצוין וחדשנות באמצעות מוצרים כמו נתבים ומגדילי טווח וויפי שמשלימים את חוויית הגלישה בבית. 
חשוב לנו להביא חדשנות כשהיא בשלה, מתאימה לכלל הלקוחות ומספקת ערך משמעותי וזה גם הגורם המבדל בקמפיין הנוכחי – כל לקוחות בזק נהנים מהגנת סייבר מובנית מבוססת AI בנתבי ה-Be ללא תוספת תשלום.
6- מהו מנהל/ת שיווק טוב ומקצועי בעינייך? 
מנהל שיווק טוב חייב להכיר היטב את האסטרטגיה והביזנס, את הלקוחות, את המוצר ואת הסביבה התחרותית. חייב לראות את המאקרו, להסתכל ולתכנן שני צעדים קדימה ובאותה עת לדעת לצלול לפרטים הכי קטנים. חשוב שתהיה בו הרבה תשוקה פנימית וסקרנות אינסופית לחדש ולהשפיע.
7- איזה טיפ היית נותנת למנהל/ת שיווק בתחילת דרכו/ה?
להישען תמיד חזק וקדימה בחיפוש אחר בידול ואיך לייצר את האימפקט, לשאול כל הזמן שאלות, להטיל ספק ולדעת לרתום את הממשקים בחברה להצלחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה