שיווק ופרסום

ב-3 מיליון שקל: זה הג'וב החדש של כוכבת קשת 12

הקמפיין החדש של כוכבת הרשת אן זיוי: מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי URIAGE  יוצא בקמפיין להשקת המותג בישראל בהובלתה של אושיית הרשת ואשת העסקים אן זיוי שכיכבה במרוץ למיליון. הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת ב-3 מיליון שקל 
מערכת ice | 
אן זיוי (צילום טומי רפאל)
מותג הדרמו-קוסמטי הצרפתי URIAGE (אוריאז'), בעל מוניטין מבוסס באירופה ולמעלה מ – 30 שנות מומחיות, שנמכר ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם, עושה את צעדיו הראשונים בישראל, על ידי חברת ד"ר סמואלוב המתמחה בייבוא ושיווק מותגים מובילים בתחומי הבריאות, הטיפוח והקוסמטיקה.
לרגל כניסת המותג לישראל יערך קמפיין רחב, בהשקעה של 3 מיליון שקל, בהובלתה של אושיית הרשת ואשת העסקים אן זיוי, המזוהה עם עולמות טיפוח ואסתטיקה וחיבור אותנטי לקהל שלה. אלו, הופכים אותה לבחירה טבעית להוביל את השקת המותג.
 
לצידה של אן זיוי תעמוד נבחרת שגרירות מגוונת שתחשוף לקהל הצרכנים את המגוון הרחב של סדרות  אוריאז' – המותאמות לסוגי עור שונים, כולל הרגישים ביותר ולכל בני המשפחה. ההשקה בישראל תלווה בתמיכה שיווקית רחבת היקף שתכלול קמפיין ממוקד בדיגיטל, פעילות בולטת ברשתות החברתיות וחשיפה תקשרותית רחבה. כמו כן הקמפיין יזכה לנראות בולטת בנקודות המכירה, בבתי מרקחת פרטיים ובסניפי רשת סופר-פארם, שם תשווק הסדרה במדפי הדרמו-קוסמטיקה.
לדברי  סנמכ"לית השיווק, נועה זיו: "מטרת הקמפיין לחשוף את המותג לקהל הישראלי ולייצר מודעות ונוכחות בשוק המקומי תוך מיצוב URIAGE כמותג דרמו-קוסמטי מומחה ומוביל המביא איתו מדע, ידע דרמטולוגי וחדשנות פורצת דרך. הקמפיין יציג את הסדרות המובילות של המותג, הנחשבות פופולריות ברחבי העולם:  סדרה ייעודית לכתמים כהים, להגנה מהשמש, לעור יבש ומגורה, לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, לעור רגיש עם נטייה לאדמומיות ועוד - המומלצות על ידי למעלה מ-45,000 אנשי מקצוע בתחום הבריאות ברחבי העולם – בהם רופאי עור, רוקחים ואנשי מקצוע."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה