שיווק ופרסום
פפר של בנק לאומי עם שפה חדשה - ועידו קציר מצטרף "היה וואו בכל פרמטר"
הבנק הדיגיטלי מבית לאומי, בניהולה של אפרת שפסר-פרבר, העלה הילוך רק לאחרונה עם השדרוג לאפליקציה החדשה, ועתה יוצא הקמפיין מבית היוצר של מקאן - שונה לגמרי מכל מה שהיה עד כה, בהובלת עידו קציר. סמנכ"ל הקריאייטיב ירון פרל: "שפה חדשה מאוד לפפר"
פפר (PEPPER) של בנק לאומי יוצאת לדרך חדשה ומסקרנת, עם קמפיין חדש שעולה לדיגיטל השבוע, בהובלתו של יוצר התוכן עידו קציר, שהפרסומת היא בהחלט בדמותו וההומור הייחודי שלו.
הקמפיין החדש מביא את הבשורה של פפר לציבור הרחב, וזאת לאחר מהלך שהתחיל כבר בקיץ שנה שעברה, עם הכרזתו של בנק לאומי, בניהולו של חנן פרדימן, על השקת אפליקציה משודרגת לפפר על בסיס תשתית טכנולוגית חדשה ומתקדמת.
לאחר תהליך מדורג במהלך השנה על ידי המנכ"לית הנכנסת אפרת שפסר-פרבר, הגיעה האפליקציה לשלב האחרון של מתיחת הפנים עם עיצוב חדשני ומרענן, חוויית משתמש נוחה יותר ומגוון רחב של מוצרים ושירותים בנקאיים. עתה מגיע הקמפיין שישיק את המאורע, והפעם: עם עידו קציר.
מנכ"לית פפר אפרת שפסר-פרבר: "כבר לא צריך לפחד לדבר על זה - יש PEPPER. אנחנו משקיעים בכל חוג אפשרי עבור הילדים שלנו - מחוג מנדרינית, סדנת מקרמה ועד לפאדל.אבל מה עם לדבר איתם על כסף ולאפשר להם להבין באמת? התשובה נמצאת בחשבון הבנק שלנו - תפתחו PEPPER".
מנכ"לית פפר אפרת שפסר-פרבר: "כבר לא צריך לפחד לדבר על זה - יש PEPPER. אנחנו משקיעים בכל חוג אפשרי עבור הילדים שלנו - מחוג מנדרינית, סדנת מקרמה ועד לפאדל.אבל מה עם לדבר איתם על כסף ולאפשר להם להבין באמת? התשובה נמצאת בחשבון הבנק שלנו - תפתחו PEPPER".
סמנכ"לית השיווק של בנק לאומי מיטל שירן הראל: "כששמעתי שעידו מתכנן לתבוע את ההורים שלו כי הוא לא מבין כלום בכסף, חשבתי שזו הגזמה. אבל בינינו? אולי יש בזה קצת צדק.
אנחנו כהורים משקיעים בחלומות, בלימודים, בצופים, בטיולים…אבל לא תמיד בלימוד הדבר שהכי ישפיע על העתיד של הילדים שלנו: איך להבין ולהתנהל נכון עם כסף.
גאה לשתף את הקמפיין החדש שלנו ל-PEPPER (Banking), שמדבר בדיוק על זה בממשק חדש, בעברית ולא בבנקאית. תודה ענקית לשותפים למסע: משרד הפרסום מקאן ת"א, צוות השיווק של לאומי, וכמובן אנשי PEPPER - שחקני נשמה אמיתיים שהרימו את ההשקה הזו מכל הלב".
ירון פרל סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן הוסיף על הקמפיין בחשבון הפייסבוק שלו: "אז שפה חדשה מאוד לפפר, עם לקוח מרהיב: אפרת, מיטל, נאור, ורמוס וטוני שמבינות שתובנות חזקות זקוקות לרעיונות חזקים. תודה לצוות העל ניקו ולירן ולאורן בן נאים שחווה את אחד הימים הראשונים במקאן על פפר תוך כדי תנועה.
תודה לאופיר וגלברד על אסטרטגיה על האיקס, ליובל הרצוג שהיא מעולה מעולה ולרותם שטראוס שאני מכור לעבודה מולה. בן ויניק הגדול הפיק פה הפקות ועשה פה קסמים לא פחות יחד עם רוני אז תודה ברמות על זה.
עמית הוכדורף הוא השותף הטבעי שלא ברור לך אם מאתגר או מעצבן אותך אבל ברור לך שהוא בצד הנכון של ההיסטוריה והוא אדיר וחכם ואני לאהוב אותו, תודה גם ללי הרוש שמצגת אחת תמימה לכאורה שלה ממש שיפרה את התוצר והיא אפילו לא ידעה מזה (פינג צד ג׳ אם תרצו), תודה לאתי עבדי שנכנסת לחדרים והופכת אותם לחדים יותר בחצי משפט.
עוד ב-
כרמי וכהן הפיקו מדהים, מיכאל ששון ארט מרהיב, אדם סנדרסון במאי עילאי שהשביח פה כל פסיק, רומן לינצקי המוכשר צילם, סקרין על הפוסט והלב, ועידו קציר היה וואו בכל פרמטר אפשרי וגם ערך את עצמו, מרשי מרשים מדי יור הונור".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



