שיווק ופרסום

אלן קאר בקמפיין חדש, מי הפרזנטור שנבחר לגמילה מעישון?

חברת אלן קאר המתמחה מגמילה מעישון יוצאת בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל, בקמפיין ישולבו עובדי החברה - בעצמם מכורים לשעבר, לצד לקוחות עבר מנכ"ל החברה: "המטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים"
שירה יום טוב | 
מירב נירן אלן קאר (צילום יחצ)
'אלן קאר', רשת בינלאומית לגמילה מעישון ומהתמכרויות, עלתה היום (ראשון) בקמפיין משולב בטלוויזיה ובדיגיטל. כותרת הקמפיין: "הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה - בואו להפסיק לעשן בפעם האחרונה". במסגרת הקמפיין בחרה החברה להשתמש כפרזנטורים בלקוחות ועובדי החברה המעשנים-לשעבר, שנגמלו באמצעות השיטה הייחודית. מעבירים מידי יום את השיטה הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה.
אסף אשכנזי, מנכ"ל רשת אלן קאר: "בימים אלו אנו עולים במסגרת הקמפיין בחרנו לעשות שימוש אותנטי בעובדים ובלקוחות שלנו. זאת, במטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים ולהמליץ על שיטת הגמילה מתוך הניסיון האישי. כך הם מבינים שהקמפיין שלנו הוא לא פרסומת, וההבטחה שלנו היא לא מס שפתיים, אלא מגיעה מהמציאות ומהניסיון האישי של עובדי אלן קאר ושל עוד 50 מיליון אנשים, שנגמלו באמצעותנו ברחבי עולם".

 

רשת אלן קאר פעילה משנת 1983 כיום עם למעלה מ-150 מרכזים ביותר מ-50 מדינות בעולם. עד היום נעזרו בשיטה כ-50 מיליון מעשנים. צברנו ניסיון חסר תקדים בעבודה עם מעשנים. שיטת אלן קאר מבטיחה גמילה מעישון בדרך המהירה, היעילה והקלה ביותר ללא תרופות, בלי להשמין וללא תופעות לוואי. "לא נפחיד אתכם, לא נשתמש בתרופות או בגימיקים ולא ננאם על נזקי העישון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה