שיווק ופרסום

מנכ"ל גינדי TLV: "להייטקיסטים צריך לתפור חליפה לפי מידה"

קמפיין של גינדי TLV מתמקד בעובדי ההייטק, ובריאיון ל-ice מסביר אבי זמיר, מנכ"ל גינדי TLV, מה עומד מאחורי הקמפיין, מהן ההטבות שנתנו הבנקים ואיך הפרויקט עונה על הצרכים של קהל היעד החדש

אריאל נוי | 
אבי זמיר, מנכ"ל גינדי TLV (צילום יובל אצילי)
קמפיין חדש של גינדי TLV פונה לעובדי היי-טק, ועל פי מנכ"ל החברה: "אנחנו תופרים לכל אחד את החליפה העסקית המתאימה לו". בראיון ל-ice  מסביר אבי זמיר מנכ"ל גינדי TLV למה התחילו בקמפיין שפונה למגזר ועובדי היי-טק. מה חשוב למי שמתגורר במתחם ואיזה הטבות נתנו הבנקים.
מאיפה הגיע הרעיון לקמפיין?
"תופעה שהבחנתי בה, מרבית חברות ההייטק הגדולות, סטארט אפים עברו לכאן למתחם. מגדלי חג'ג ברחוב הארבעה, עזריאלי החדש, רובינשטיין, אקרו החדש ועוד כולם התנחלו פה מסביב. אני מעריך מעל 20 חברות קבעו את משרדם פה.  אנחנו ראינו אנשים בגילאים שונים, וכל אחד יש לו חיים מעבר לעבודה וצרכים שונים".  
כמו מה?  
"אם זה צעיר יותר זה מבוגר. משפחה עם ילדים ראינו אוכלוסייה של הייטקיסטים מגווונת. חלקם קונים אצלנו דירה או ששכרו פה דירה".
ביצעתם פילוח של צרכי האוכלוסייה?
"כן, אנחנו הבנו מתוך האוכלוסייה מה שחשוב להם זה קודם כל הקרבה לעבודה, הליכה ברגל זה מה שחשוב להם במיוחד בתל אביב. קראתי לזה  5 דקות מהמעלית של חגג' אלינו. מצד שני המקום נותן להם מענה לצרכים המשפחתיים שלהם. לבחור צעיר רווק, יש מקומות בילוי קרובות, משפחה עם ילדים יש להם בית ספר וגני ילדים קרובים מאד. תרבות, חינוך,  סביבה הכול קרוב".
אילו הטבות כלכליות נתתם להייטקסטים?
"ממה שהתחיל כבודדים המשיך כגל של הייטקיסטים, אילו חבר'ה שצריך לתפור להם חליפה לפי מידה. כל, עסקת נדל"ן אני מכנה עסקה כלכלית ובסוף צריך לתפור זאת לצרכים של הבנאדם. אז ישבנו עם הבנקים כדי לנסות לקבל הטבות, ולהכין להם תמהיל. שמשרת את הצרכים שלהם. דוגמא לפלטפורמה שתפרנו למשל הלוואת גישור לשנה, אם אין לך הון עצמי אתה חייב הלוואת גישור תשלם בשנה רק ריבית. בסוף זה לשבת ולתפור את החליפה".
פרויקט גינדי TLV נמצא בפינת הרחובות החשמונאים-קרליבך בתל אביב. הפרויקט כולל ארבעה בניינים. שני מגדלים כבר אוכלסו ושני בניינים נוספים עדיין בתהליכי בנייה. לדברי זמיר עשרות הייטקיסטים גרים בפרוייקט, חלקם כאלו שעשו אקזיטים. 75% מהדירות נמכרו בפרוייקט מחירי הדירות מתחילים מ- 3.7 מיליון שקל מחיר של שלושה חדרים.
זמיר מסביר כי עבורו לא משנה למי מוכרים את הדירות ב"סופו של דבר". הוא מסביר:  "אנחנו תופרים לכל אחד ואחת חליפה לפי מידה. לכל אחד ואחת יש את הצרכים הכלכליים ואנחנו מגשרים על הפער, כדי שבסופו  של דבר יקנו דירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה