שיווק ופרסום

קידום ממומן באינסטגרם: כל מה שצריך לדעת

רוצים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם באינסטגרם? הכנו לכם מדריך קצר לפרסום באינסטגרם עם כל מה שצריך לדעת
מערכת ice |  1
אינסטגרם רילס (צילום מסך מאתר אינסטגרם)
למה לפרסם באינסטגרם?
האינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית הנפוצה בישראל (אחרי ווtטסאפ ופייסבוק) וכמו שאר הרשתות החברתיות, גם אינסטגרם מאפשרת לקדם פוסטים וסטוריז.
כולם מקדמים פוסטים וסטוריז בתשלום באינסטגרם, החל מפוליטיקאים, חנויות, מסעדות, אמנים ואושיות ביוטי, מהסיבה שקידום ממומן מאפשר לפוסטים ולסטוריז שלכם להופיע בפני קהל יעד פוטנציאלי המוגדר מראש לפי מיקום, גיל, תחומי עניין וכו' 
רוב קהל היעד באינסטגרם הוא בין הגילאים 18-32, ורובן נשים. לכן הפלטפורמה מתאימה בעיקר לעסקים שפונים לקהלי היעד האלה. כל צופה בפוסט וסטורי מקודם הוא לקוח/ה פוטנציאלי/ת שלכם.
 
כיצד עובד פרסום ממומן באינסטגרם?
כדי להתחיל לקדם את עצמכם בתשלום באינסטגרם עליכם להיכנס לbusiness.instagram.com – ושם לפתוח חשבון עסקי דרך החשבון שלכם. לאחר שהתחברתם לחשבון, לחצו על האפשרות "Promote" (קידום).
לפני תחילת הפרסום חשוב לבדוק מיהו קהל היעד שאתם פונים אליו. האינסטגרם ייתן לכם אפשרות לבחור בקהל אוטומטי. באפשרות הזאת הוא יציג את המודעה בפני קהל הדומה לקהל העוקבים שלכם, שימו לב לפני שאתם בוחרים באפשרות הזו, משום שאלו לא תמיד הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לאחר מכן תוכלו לקדם פוסט או סטורי קיים שלכם או אחד חדש שתיצרו, על מנת לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם. לפוסט או הסטורי שיפורסם בתשלום תוכלו להוסיף את פרטי העסק שלכם ולהוסיף קישור לפרופיל או לאתר או את מספר הטלפון של העסק. תוכלו גם להפנות אותם להודעה פרטית.
בשלב הבא תתבקשו לבחור תקציב, כמה אתם מוכנים להשקיע תמורת פרסום? ככל שתשקיעו יותר בפרסום, החשיפה של המודעה תגדל ותוכל להגיע ליותר לקוחות פוטנציאלים.
לאחר מכן יוצג לכם הפוסט או הסטורי בצורה הסופית שהוא יישלח בה לגולשים. אינסטגרם יכתבו לכם את המחיר הסופי של הפרסום וכמה חשיפה צפויה להיות לו.
לאחר שפרסמתם עקבו אחרי האפקט שיצר הקידום הממומן, וכך תוכלו לדעת אם כדאי לכם להמשיך לקדם בתשלום או שמכאן אתם מסוגלים להמשיך לפרסם בכוחות עצמכם בלבד. שימו לב שיכול להיות שהפרסום לא הצליח בגלל פוסט או סטורי לא ערוך או לא עשוי טוב, ולא בגלל שהקידום הממומן לא עבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובבני על סף הפוגעני (ל"ת)
    שמי SuperFace 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור