שיווק ופרסום

בר רפאלי חוזרת להלבשה התחתונה: זה הקמפיין החדש שלה

הערב יעלה הקמפיין החדש של פמינה בפריסת מדיה רחבה ובהשקעה של 2 מיליון שקל. את הקמפיין הוביל משרד הפרסום מקאן תל אביב. סמנכ"לית השיווק של המותג: "בר רפאלי מציגה את החיבור האידיאלי לערכיו של המותג"
מערכת ice |  3
בר רפאלי (צילום איל נבו)
הערב (ראשון) יעלה מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA עם קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית החדשה – הדוגמנית ואשת העסקים, בר רפאלי. 
הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום המוביל "מקאן תל אביב" אליו חברה הרשת לאחרונה והוא מציג את תהליכי הפיתוח, העיצוב והייצור, לצד סצנות של בר רפאלי לובשת את דגמי המפתח המובילים מהקולקציה החדשה של המותג. הקמפיין צולם בחודש האחרון בוילה מפוארת בסביון ואותו הובילו הצוות המקצועי - צלם האופנה אייל נבו, הסטייליסט סיימון אלמלם והבמאי טמיר אבידור.
בקמפיין ההלבשה התחתונה החדש של FEMINA ניתן לראות סצנות בהן בר רפאלי בחדר השינה שלה מודדת את סט ההלבשה התחתונה החדש של המותג FEMINA. עוד בסרט הפרסומת ניתן לראות לצד וויזואלים של בר רפאלי גם ויזואליה של תהליכי הפיתוח, העיצוב והייצור של אותם פריטים אותם היא לובשת, כמו מאחורי הקלעים או פלאשבקים לתהליך הייצור של תעשיית האופנה.
 
הפרסומת נחתמת בסלוגן - Made by women for women, הבא להדגיש את העובדה שהמותג FEMINA הוא מותג ישראלי יצרני עם רוב נשי (98%), מה שהופך את החברה לחברה שמבינה ומתמחה בעולמה של האישה – כי אין מישהי שמבינה הכי טוב אישה מאשר אישה. הקמפיין שעולה בשווי השקעה של שני מיליון יעלה בטלוויזיה, בכל ערוצי הדיגיטל ובפריסה רחבה של שילוט בקניונים.  
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "אנו שמחים ונרגשים לרגל עליית הקמפיין הראשון שלנו עם הפרזנטורית החדשה בר רפאלי, איתה אנו גאים להתחיל  דרך משותפת. בר רפאלי מציגה את החיבור האידיאלי לערכיו של המותג - אופנה עדכנית, אלגנטיות ונשיות לצד איכות בלתי מתפשרת. אנו בטוחים כי הקמפיין ימשיך ויחזק את מעמדה של FEMINA כמובילה ומתמחת בתחום ההלבשה התחתונה בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ה ירחם
    איב 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו חשפנית..איך אפשר
    סגור
  • 1.
    איזה בחורה מעלפתבר פצצה לא יעזור לאף אחת אחת ויחידה (ל"ת)
    אי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • מושלמת
    נאוה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הכי יפה בעולם. מושלמת!
    סגור