שיווק ופרסום

קניה ווסט מייצר המבורגר? זו הרשת שישתף איתה פעולה

לאחר שסיים את ההשעיה מאינסטגרם, קניה ווסט מפתיע בשיתוף פעולה עם מקדונלד'ס, איך תיראה אריזת ההמבורגר בעיצובו?
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
המוזיקאי והמפיק קניה ווסט (יה) הכריז אתמול שהוא יעצב מחדש את אריזות ההמבורגר עבור מקדונלד'ס. הראפר חזר לאינסטגרם ביום שני לאחר שהושעה מהפלטפורמה ל-24 שעות. ווסט שיתף עיצוב חדש של קופסת המבורגר של מקדונלדס.
"שיתוף פעולה עם המעצב התעשייתי האגדי של מוג'י נאוטו פוקסאווה יצר דמיון חדש לאריזות מקדונלד'ס", הוא כתב על התמונה בחשבון האינסטגרם שלו, בסטורי העלה כי "בשבוע הבא זה הצ'יפס", בהתייחסות לשורה מהשיר שלו Gold Digger משנת 2005, שם הוא מרפרף, "השבוע הוא מנגב רצפות, בשבוע הבא זה הצ'יפס".
 
מקדונלד'ס טרם הגיבה על שיתוף הפעולה בחשבונות הטוויטר או האינסטגרם שלהם. מהעטיפה השקופה שלו ועד לצורת הקופסא שלו, לעיצוב בהחלט יש את מגע ה- Kanye. בדומה לקו הבגדים של Yeezy ולסגנון עיצוב הפנים הידוע, האריזה דווקא מינימלית ומאופקת.

הבחירה לשתף פעולה עם מקדונלד'ס אולי יוצאת דופן, אבל הראפר הביע בעבר את חיבתו לרשת המזון המהיר בשיר מקדונלד'ס מן. קניה ואשתו דאז קים קרדשיאן הוצגו גם בפוסט באינסטגרם של מקדונלדס המפרט את הארוחות האהובות עליהם בשנת 2020. קניה אהב להזמין מילקשייק, צ'יקן מקנאגטס ורוטב ברביקיו טאנגי בעוד קים הלכה על צ'יקן מקנאגטס, שייק, צ'יפס, המבורגר ועוגת תפוחים.
ההודעה הנוכחית שימשה גם הפעם הראשונה שקניה פרסם פוסט באינסטגרם מאז השעייתו הזמנית בגין תקיפת קים והחבר שלה פיט דוידסון.
דובר של חברת מטא, החברה שבבעלותה פלטפורמת המדיה החברתית אינסטגרם, אמר ל-TMZ שהפוסטים של הראפר מפרים את המדיניות שלהם בנושא דברי שטנה, הטרדה ובריונות. ווסט, שכעת שינה את שמו באופן חוקי ל-יה, פרסם שהוא 'באמת מודאג' שדוידסון יגרום לקרדשיאן להתמכר לסמים. השעייתו של ווסט ל-24 שעות פירושה שהוא לא היה מסוגל לפרסם תוכן, להגיב על פוסטים או לשלוח הודעות ישירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה