שיווק ופרסום

סמסונג משיקה את תכנית הריאליטי הראשונה מסוגה בישראל

ענקית הטכנולוגיה תשיק תכנית כישרונות חדשה בשם The CreaToks (הקריאייטוקים), בסיומה יוכתר יוצר או יוצרת התוכן של ישראל
מערכת ice |  1
גלקסי A53 של סמסונג (צילום יח"צ)
לראשונה בישראל, תכנית כישרונות חדשה בשם The CreaToks (הקריאייטוקים) תכתיר את יוצר או יוצרת התוכן של ישראל ותקדם שיח מכבד ברשת. התוכנית הראשונה מסוגה בישראל עוקבת אחר התקדמותם של עשרה יוצרי תוכן הנדרשים למשימות מגוונות במטרה לקדם וליצור טרנדים חדשים ברשתות החברתיות. במסגרת הפורמט, יתחרו היוצרים במשימות יצירת תוכן ייחודי וטרנדים חדשים. בסוף התוכנית ייערך הגמר הגדול, שבו ייבחר יוצר הרשת המוביל של ישראל שיצטרף לנבחרת המשפיענים ויוצרי התוכן הנחשקת בישראל "WE ARE SAMSUNG".
את המשתתפים ילווה צוות מנטורים המורכב מיוצרי הרשת הגדולים בישראל שיתרמו למתמודדים מניסיונם בזמן אמת ויארח למשימות כוכבי רשת נבחרים מעולמות תוכן שונים. מפיקת התוכנית היא קבוצת הייצוג והתוכן ADD, שנחשבת לשחקנית המובילה בישראל בתחום הדוקו-ריאליטי, יחד עם חברת סמסונג ישראל.
הסדרה מביאה למסך את סיפוריהם הייחודיים של צעירים מוכשרים המציגים באמצעות הרשתות החברתיות את עצמם ואת כישוריהם. הטלפון הנייד שהפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, משמש כאמצעי לביטוי עצמי ומאפשר קבלת תמיכה מקהילות עוקבים מגובשות המקדמות אג'נדות חברתיות שונות ומגוונות .   
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "אנחנו בסמסונג ישראל מקיימים שיח ותקשורת רציפה עם בני הנוער, הצרכנים שלנו וכאלו המזוהים עם המותג. בשנה האחרונה זיהינו את התשוקה של נערים ונערות בישראל להיות מובילי דעה ומפורסמים. להיות כוכבים בימינו זה להיות נוכחים ברשתות החברתיות, ליצור תוכן מקורי ובולט ולזכות בתמיכה ובאהדה של עוקבים וקהל בסושיאל, כאשר האמצעי לקידום ועשייה זו בימינו הוא הסמארטפון. בתור מותג הסמארטפונים המוביל בישראל סמסונג גלקסי, החלטנו להרים את הכפפה ולאפשר לעוד צעירים וצעירות בישראל להיות המפורסמים של היום, כוכבי רשת בעולם הווירטואלי ובמרחב הפיזי. מכאן נולד בסיס הרעיון של הפורמט הטלוויזיוני הראשון מסוגו בעולם: יצרנו פורמט ראשון מסוגו המאפשר לצעירים לממש את הפוטנציאל שלהם, להיות כוכבי רשת ולהצטרף אל נבחרת שגרירי התוכן הגדולה בישראלWe are Samsung  תוך כדי קידום שיח ברשת בצורה אותנטית ומכבדת, הפועלת למיגור תופעת בריונות ברשת".
הסדרה תעלה לאוויר ב-20 ביוני, תשודר ב-YouTube, בערוץ Hot real וב-Hot VOD ותכלול בסך הכל 7 פרקים שיתפרסו על פני שלושה שבועות. בין הכוכבים הבולטים שישתתפו: נועה בוג, עידן אוחיון, יסמין עמרי ועידן בורוליה. בשולחן השופטים: אושיית הרשת שירלי לוי, איש יחסי הציבור אורי צרור וחן גל, לצד מנטורים אורחים ביניהם אגם בוחבוט, שחר סיאול, נורוז, גיא הוכמן, מיקי שמו ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכנית בדיחה (ל"ת)
    רלי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור