שיווק ופרסום
שוקולד פרה, טעמי ומקופלת חוזרים, התגעגעתם? | פרסומת השבוע
כשמונה חודשים חלפו מאז משבר הסלמונלה בשטראוס, כאשר כעת חטיפי השוקולד האהובים של עלית סוף כל סוף חוזרים למדפים בפרסומת מעוררת נוסטלגיה - אז מה אתם אומרים? התגעגעתם?
בלי לשים לב, כשמונה חודשים חלפו מאז משבר הסלמונלה הגדול בשטראוס, שהוביל בין היתר לסגירת המפעל והורדתם מהמדפים של חטיפי השוקולד האהובים של עלית, כאשר כעת, עם חזרתם של המוצרים למדפים בצורה מלאה, שטראוס העלתה, עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, פרסומת שפונה לרגש של הקהל הישראלי שככל הנראה התגעגע לטעם המוכר והאהוב - אשר זכתה בתואר פרסומת השבוע של ice.
דבר המשרד
הקמפיין הוא תוצאה של תהליך ארוך מאוד שהחל ב- 23.4.22 ביום שבו הבנו ששטראוס נכנסו לתהליך ריקול בהיקף שלא היה מעולם בתחום המזון בארץ. כבר אז, אי שם באפריל הבנו שנצטרך להתכונן ליום החזרה של החטיפים האהובים למדפים. מבין שלל הרעיונות שהגיעו, לבסוף החלטנו לפנות לכיוון המרגש ולקחת את הקונספט של אי אפשר להסביר אהבה לשיר מרגש שחוגג את החזרה. כמובן שהיה חשוב לנו לשמור על ההומור העצמי של המותג ולשלב אותו במסר המרגש.
הקמפיין הוא תוצאה של תהליך ארוך מאוד שהחל ב- 23.4.22 ביום שבו הבנו ששטראוס נכנסו לתהליך ריקול בהיקף שלא היה מעולם בתחום המזון בארץ. כבר אז, אי שם באפריל הבנו שנצטרך להתכונן ליום החזרה של החטיפים האהובים למדפים. מבין שלל הרעיונות שהגיעו, לבסוף החלטנו לפנות לכיוון המרגש ולקחת את הקונספט של אי אפשר להסביר אהבה לשיר מרגש שחוגג את החזרה. כמובן שהיה חשוב לנו לשמור על ההומור העצמי של המותג ולשלב אותו במסר המרגש.
סיפור מבניית הקמפיין
הקמפיין צולם לפני חזרתם של החטיפים למדפים כאשר חלקם עדיין לא חזרו לייצור. האתגר הכי גדול היה לראות כ״כ הרבה מארזים של פסק זמן, טורטית, שוקולד פרה וטעמי שפשוט אי אפשר להתפנק עליהם. מה בסך הכל ביקשתי? קוביה אחת קטנה.
הקמפיין צולם לפני חזרתם של החטיפים למדפים כאשר חלקם עדיין לא חזרו לייצור. האתגר הכי גדול היה לראות כ״כ הרבה מארזים של פסק זמן, טורטית, שוקולד פרה וטעמי שפשוט אי אפשר להתפנק עליהם. מה בסך הכל ביקשתי? קוביה אחת קטנה.
קרדיטים:
באומן בר ריבנאי: מנכ"לית – שלי שמיר קינן, סמנכ"ל קריאייטיב – יגאל עזרא, מנהל קריאייטיב - אליעד פרידמן, קריאייטיב – אבי הרשקוביץ ונועה שטיינברג, סמנכ"לית לקוחות – סנדרה גיטר, ספורווייזרית – ארין שאמי, ניהול לקוח - מאיה וישליצקי ועומר בילר, סמנכ"לית הפקה – איריס ישראלי, הפקה – אורלי וילנסקי, סמנכ"לית אסטרטגיה – הדס דובלין, אסטרטגיה - יעל שצברג, מנהלת סטודיו - לאה וויזר, סטודיו - זהבה גונן גרינברג, ליליאן בר לב, דפנה ירון, נדב סלומון, יוליה זק, ג׳ני גינדוס, מאי אושפיז ויעל לצ'ין, טראפיק - רונית רונה (מזל טוב!) דואניס.
באומן בר ריבנאי: מנכ"לית – שלי שמיר קינן, סמנכ"ל קריאייטיב – יגאל עזרא, מנהל קריאייטיב - אליעד פרידמן, קריאייטיב – אבי הרשקוביץ ונועה שטיינברג, סמנכ"לית לקוחות – סנדרה גיטר, ספורווייזרית – ארין שאמי, ניהול לקוח - מאיה וישליצקי ועומר בילר, סמנכ"לית הפקה – איריס ישראלי, הפקה – אורלי וילנסקי, סמנכ"לית אסטרטגיה – הדס דובלין, אסטרטגיה - יעל שצברג, מנהלת סטודיו - לאה וויזר, סטודיו - זהבה גונן גרינברג, ליליאן בר לב, דפנה ירון, נדב סלומון, יוליה זק, ג׳ני גינדוס, מאי אושפיז ויעל לצ'ין, טראפיק - רונית רונה (מזל טוב!) דואניס.
שטראוס : מנהלת שיווק: שירי בירמן כהן, מנהלת תקשורת שיווקית: שירה אדלר
הפקה: יש הפקות
במאי: רני כרמלי
משרד מדיה: יוניון מדיה
מנהל קמפיין של משרד המדיה: דנה מנור
הפקה: יש הפקות
במאי: רני כרמלי
משרד מדיה: יוניון מדיה
מנהל קמפיין של משרד המדיה: דנה מנור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תאמת...חנה 01/2023/13הגב לתגובה זו0 0לא התגעגעתי בכלל. מלאאא בסוכר. פעם לשוקולד של עלית היה טעם של שוקולד. היום רק טעם של סוכרסגור


