שיווק ופרסום
ראובני פרידן חושפים: אלו המותגים החדשים שמצטרפים למשרד
מלחמת 'חרבות ברזל' נותנת את אותותיה בחברות וגופים שונים בישראל. בניגוד לחברות רבות אשר נפגעו כלכלית בימים אלו, חברת הפרסום 'ראובני פרידן' וחברת הדיגיטל של הקבוצה 'ארלו דיגיטל' מודיעה על גיוס ארבעה מותגים מובילים: חברת התעופה 'ישראייר', המותג הקוסמטיקה 'חווה זינגבוים', רשת חנויות הפיצוחים האמריקאית 'NUTS FACTORY', מותג הקולינריה 'מאסטר שף'.
מלבד חברות אלו, מותג הקולינריה המצליח מאסטר שף, בבעלות קבוצת שסטוביץ, בחר בראובני פרידן לבצע תהליך אסטרטגיה ויצירת שפה תקשורתית מעודכנת.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה