שיווק ופרסום

איגוד ההיי-טק הישראלי מחבק את ילדי העוטף: תרם עשרות מחשבים ניידים ואייפדים

איגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים גייס בשבועות האחרונים עשרות מחשבים ניידים, אייפדים תרומת "אל מול טכנולוגיות" לצורך התמיכה בהתמודדות עם המצב בו הם נמצאים
מערכת ice | 
מריאן כהן ומאיה שוורץ עם ילדי העוטף (צילום איגוד ההיי-טק הישראלי)
איגוד ההיי-טק הישראלי של התאחדות התעשיינים גייס בשבועות האחרונים לילדי העוטף עשרות מחשבים ניידים וכמו כן אייפדים תרומת אל מול טכנולוגיות לצורך התמיכה והתמודדות עם המצב החדש בו הם נמצאים. השבוע (חמישי) העניקו זאת מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק של התאחדות התעשיינים לצד מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק למשפחות מפונים מהעוטף שנמצאות באילת.
מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק: "מתחילת המלחמה אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת להירתם מההיבט של החזית הטכנולוגית. במאמץ זה התגייסנו למען משפחות רבות שנאלצו לעזוב את הבתים, וכעת ילדיהם יוכלו להשתלב עם מערכת חינוך שפועלת מרחוק ולהתחבר לחיים יותר מוכרים ומסגרות שגרתיות בתוך המציאות המורכבת של ימינו".
מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק: "אנו מחויבים לשתי משימיות עיקריות בעורף. ראשית חיזוק הכלכלה ורציפות עסקית. אנחנו חייבים לשמר את מה שבנינו פה במשך 75 שנה: ההיי-טק, החברות, הלקוחות, היחסים הכלכליים עם מדינות בחו"ל. כל אלו חייבים להישמר ואנו עושים ונמשיך לעשות ככל שביכולתנו לבצע זאת. הדבר השני הוא תמיכה במשפחות הנפגעים והמפונים תוך העלאת המורל. וזאת בייחוד כשמיטב בנינו ובנותינו נלחמים לטובת מדינת ישראל. אנו חייבים לשמור על מורל גבוה, ככה נוכל לתת להם כח לנצח". 
 
סשה קדישביץ, מנכ"ל אל מול טכנולוגיות: "משפחת אל מול גאה לתמוך במשפחות המפונים ואין ספק כי תמשיך להוות כתף תומכת עבורם גם בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה