קריירה ולימודים

עיתונאי ישראל היום זכה בפרס יוקרתי: מה הנושא שסיקר?

לאור סיקורו את האנטישמיות הגואה בארצות הברית, עם שורה של ראיונות וכתבות בנושא, אריאל כהנא זכה לכבוד מהמרכז העולמי של בני ברית. ואילו עוד עיתונאים קטפו פרסים??

מערכת ice | 
ישראל היום (צילום פלאש 90)

המרכז העולמי של בני ברית הודיע (שישי) היום על הזוכה בפרס לעיתונאות ולמצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2022: הזוכה בפרס היוקרתי הוא אריאל כהנא, הכתב המדיני של עיתון "ישראל היום". בציון לשבח זכה ישראל קצובר כתב ופרשן של המודיע ואות מפעל חיים יוענק לעיתונאי שלמה נקדימון.

כהנא זכה בפרס עבור סדרת כתבות וראיונות על האנטישמיות בארה"ב, יחסי ישראל-תפוצות והשפעת הקורונה על הקשר בין קהילות ישראל בעולם למדינת ישראל. העיתונאי, ישראל קצובר, הפרשן הצבאי והמדיני של העיתון "המודיע" זכה בציון לשבח עבור סדרת כתבות על קהילות יהודיות במדינות ערב. העיתונאי הוותיק, שלמה נקדימון, ששימש בעבר שופט בחבר השופטים של הפרס זכה לאות מפעל חיים על עשייה עיתונאית ענפה גם בתחום התפוצות ולמחויבותו לאורך שנים למהות הפרס.
 



הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות
התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-29 ברציפות. הפרס מכיר בחשיבות המצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות.

הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם היהודי
החיוני לחוסן של שניהם – על ידי עידוד סיקור איכותי של התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות. הפרס מוענק בטקס רב משתתפים בהשתתפות מרצה אורח מתחומי התקשורת, הממשל או האקדמיה.
אריאל כהנא (אורן בן חקון - ישראל היום)
הרכב חבר השופטים של הפרס לשנת 2022: ד“ר יהודית אורבך, לשעבר ראש היחידה ללימודי עיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן; העיתונאי יעקב אחימאיר, בעבר עורך ומגיש ב"כאן 11" וחתן אות מפעל חיים של הפרס לשנת 2016, פרופ‘ אמריטוס סרגיו דלה-פרגולה, המכון ליהדות זמננו, האוניברסיטה העברית; אשר וייל, מו“ל ועורך כתב העת ”אריאל“ (1981-2003), סלי מרידור, לשעבר שגריר ישראל בארה“ב ויו“ר ההנהלה הציונית והסוכנות היהודית; העיתונאי יאיר שלג ופרופ‘ גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל באו“ם.
עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של ישראל היום, בירך את כהנא ואמר: "אריאל כהנא הוא מבכירי העיתונאים בישראל. סיקורו בזירה המדינית ובתחום התפוצות הביא אינספור חשיפות חשובות לטובת ציבור הקוראים, ועל כך גאוותנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה