קריירה ולימודים

בנק ישראל הנפיק מטבעות חדשים: מי יקבלו אותם?

מחווה מרגשת: עובדי המרכז הרפואי קפלן זכו לקבל את מטבעות ההוקרה של בנק ישראל לצוותים הרפואיים על שירותם במהלך תקופת הקורונה
מערכת ice |  4
בנק ישראל (צילום Magma Images)
היום (חמישי) התקיים אירוע הוקרה בשיתוף בנק ישראל ועמותת ידידי קפלן לעובדי המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית. במסגרת האירוע, התאפשר לעובדי המרכז הרפואי להמיר מטבעות של חמישה שקלים במטבע הוקרה ייחודי שהונפק על ידי בנק ישראל לעובדי הצוותים הרפואיים כאות הוקרה והערכה על תרומתם למאבק במגפת הקורונה.
פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד מקבוצת כללית: "הקורונה לא מאחורינו, גם בימים אלו עוברים עשרות חולי קורונה במחלקה לרפואה דחופה ועשרות מאושפזים מידי יום. אני שמח על ההזדמנות לעצור ולהוקיר תודה לעובדי ועובדות ביה"ח, על עבודתם המסורה לאורך השנים ולטובת המטופלים". 
 
שולמית גרי, מנכ"לית בנק ישראל: "בנק ישראל גאה ונרגש לפגוש אתכם ולהעניק לכם, צוותי הרפואה של המרכז הרפואי קפלן, את מטבע ההוקרה שהונפק במיוחד כאות הערכה למערך הרפואה בישראל על תרומתו למאבק במגפת הקורונה למען הצלת חייהם ובריאותם של אזרחי המדינה. מטבע ההוקרה בערך של 5 שקל הונפק בחודש דצמבר האחרון, הילך חוקי רשמי בישראל. היום, אנו זוכים לפגוש אתכם פנים אל פנים ולהביע את תודתנו והערכתנו הגדולה לפועלכם החשוב, אשר לא רק הציל חיים רבים אלא גם תרם לעמידות המשק הישראלי וחזרתו לשגרה".
עמוס שביט, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי קפלן: "מי שלא ראה את אנשי המרכז הרפואי קפלן בפעולה – לא ראה מסירות וחריצות מימיו. בתקופת הקורונה ראינו כאן עובדים שלא עצמו עין. עובדים שנתנו 300% אחוז מעצמם, שהפגינו רוח של נתינה, של מסירות ודבקות במשימה, טוטאליות ומקצועיות. כעת הזמן להוקיר לצוותים תודה, ואני שמח ומודה לבנק ישראל על ההתגייסות ועל שיתוף הפעולה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מטבע הוקרה
    בלה 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המטבע של 5 שח מסתובב כבר לפחות חודשיים אם לא יותר... כבר יש לי כאלו בבית.. תמיד אוהבים לעשות רעש בדיעבד.. ???????
    סגור
  • 3.
    אין תמונה של המטבע . (ל"ת)
    ישראלי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תודה רבה על זריקות החיסול ליהודים ...
    שאלתי - אל 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כעת רוצחים גם תינוקות....
    סגור
  • 1.
    אחלה...
    DocRom 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל למה רק לעובדי בי"ח קפלן? מה עם שאר הרופאים בכל בתי החולים בארץ? מחווה חלקית כאילו?
    סגור