קריירה ולימודים

לאחר שנתיים של קורונה: מרכז המוזיקה הותיק חוזר לפעילות

 המרכז למוסיקה קשת אילון מחדש את פעילותו ויארח כ-50-60 סטודנטים לכלי קשת מצטיינים מכל אזורי העולם המשתתפים  בתחרויות בינלאומיות.
מערכת ice | 
המרכז למוסיקה קשת אילון (צילום שרית עוזיאלי)

המרכז למוסיקה קשת אילון הודיע היום (שלישי) כי ולאחר שנתיים של היעדרות בעקבות אילוצי קורונה, יחזור לפעילות ויארח נגני כלי קשת צעירים ומחוננים מישראל ורחבי העולם. "מדובר באחד המרכזים החשובים מסוגו בעולם המוסיקה ומשנת 1991 הוא מנוהל על ידי עמותה ציבורית רשומה, שכל חבריה פועלים בהתנדבות" ציין מרכז התרבות בהודעה לתקשורת. 


התוכנית בת שלושה שבועות לתלמידי כינור, ויולה וצ'לו מסביב לגלובוס, כוללת הדרכה אישית בשיעורים וכיתות אמן הניתנים על ידי אמני כלי קשת ומורים, סדנאות, הזדמנות להופיע כסולנים בקונצרטים מדי ערב וסדנת ספורט ייחודית – ירי בחץ וקשת אולימפית – שנתפרה במיוחד לנגני כלי קשת. 
 


בקורס משתתפים מדי קיץ כ-50-60 סטודנטים לכלי קשת מצטיינים מכל אזורי העולם המשתתפים  בתחרויות בינלאומיות.

קורס הקיץ 2022 יתקיים במתכונתו המסורתית במהלך יולי -אוגוסט,  כאשר בסופו יתקיים קונצרט סיום במוזיאון תל אביב לאמנות, אודיטוריום רקנאטי. 
 


מלבד הנגנים הישראלים, ניתן למצוא הקיץ עוד לא מעט נגנים מוכשרים אשר יגיעו מאוזבקיסטן, ארצות הברית, רוסיה, אוקראינה, טייוואן, גרמניה, קנדה, סין, צרפת, אנגליה, אוסטרליה, ספרד, קולומביה, קוריאה, סינגפור ומקסיקו.

הנושא המרכזי יהיה "הגיבורים הנשכחים", כאשר הוחלט לערוך כבוד למוסיקאים המהגרים שנמלטו לארצות הברית מאירופה הסוערת של שנות ה-30 וה-40. הקהל יכיר את תפקידם המרכזי של מוסיקאים אלה ביצירת הצליל המפואר של "תור הזהב" של הוליווד ונבצע קונצרטים בדגש על מוסיקה מהסרטים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה