קריירה ולימודים

הקיצוצים במטא הגיעו לישראל: העובדים החלו לקבל זימונים לשימוע

סבב הקיצוצים הזה הגיע גם לישראל, כאשר על פי הדיווחים, כ-90 עובדים במרכז המו"פ של מטא בארץ החלו לקבל זימונים לשימוע פיטורים
מערכת ice |  3
מטא (צילום shutterstock)
מטא החלה היום (רביעי) בסבב פיטורים כחלק מתוכנית ההתייעלות של מנכ"ל החברה מארק צוקרברג. בתזכיר פנימי שפורסם בלוח הודעות של עובדי החברה ביום שלישי בערב, החברה אמרה לעובדים שהפיטורים יתחילו ביום רביעי וישפיעו על מגוון רחב של צוותים טכניים כולל אלו העובדים בפייסבוק, אינסטגרם, ריאליטי לבס ווואטסאפ. דובר מטא אישר שהתזכיר נשלח לעובדים אך סירב להגיב יותר. הקיצוצים עשויים להיות בטווח של 4,000 משרות.
"זו תהיה תקופה קשה כשאנחנו נפרדים מחברים ועמיתים שתרמו כל כך הרבה למטא", אמרה לורי גולר, ראש אגף משאבי אנוש של מטא, במזכר. מטא גם ביקשה מעובדים בצפון אמריקה, שתפקידם מאפשר זאת, לעבוד מהבית ביום רביעי כדי לתת לאנשים "מרחב לעבד את החדשות".
סבב הקיצוצים הזה הגיע גם לישראל, כאשר על פי הדיווחים, כ-90 עובדים במרכז המו"פ של מטא בארץ החלו לקבל זימונים לשימוע פיטורים. מדובר על צוותים שעובדים על אפליקציית View Points (שמאפשרת לאנשים לקבל פרסים עבור מילוי סקרים) וכן צוותים שעובדים על פלטפורמת המחקר של מטא, כך עלפי דה מארקר.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כדאי שהמנכל שלהם ילך הביתה כבר
    חברה ללא עתיד 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזבוז זמן לעבוד שם כיום
    סגור
  • 2.
    שיפטרו כבר את הדוברת שלא עושה כלום חוץ מסלפי (ל"ת)
    כשלון מהדהד 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    המחאה בסוף תהרוג את ההיסטוריה טק
    Mtlk 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות שפה זה לא קשור.אלה חלק ממשהו עולמי.אבך המפוטרים יוצאים לשוק עולמי בעיתי.וסביבה הרסנית. רפורמה לא רפורמה להביא משכורת לבית זה לא פחות חשוב.
    סגור