כסף וצרכנות
תעלול פרסומי: am:pm יוצאת ביוזמה למחזור קרטונים
רשת המרכולים הישראלית יוצרת יוזמה עם ניחוח קומדי תל-אביבי שמשלב חוכמה והומוריסטיות מאפשרת לתושבי העיר לאמץ קרטונים בחינם ולהפוך מעבר דירה לחוויה קלה וכיפית ומרוויחה להשאר בתודעה
am:pm היא רשת מרכולים ישראלית שהוקמה בשנת 2001. מרבית סניפיה ממוקמים בגוש דן ומרביתם בתל אביב, סניפיה פתוחים באופן רצוף בכל שעות היממה כולל בסופי שבוע.
רשת am:pm, עם ה-DNA התל-אביבי המובהק שלה, השיקה מהלך חדש עם ניחוח קומדי- תל אביבי טיפוסי, עבור תושבי העיר: 'עמותת אימוץ קרטונים'. היוזמה מאפשרת ללקוחות להגיע לסניפים ברחבי תל אביב ולאמץ קרטונים בחינם, פתרון מושלם לכל מי שנמצא בתקופת מעבר דירה ומחפש קרטונים בכל מקום.
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, הסבירה: "תל אביב היא עיר של תנועה, מעברים וקהילה דינמית. רצינו לגעת ברגע שבו כל אחד צריך יד קטנה או קרטון נוסף. מעבר דירה בתל אביב הוא לא רק לוגיסטיקה, זו חוויה עירונית שכולנו חולקים יחד".
במסגרת המהלך הוקמו עמדות איסוף ואימוץ קרטונים ב־20 סניפים בעיר. בנוסף, הושקה חמסה לדירה – ברכת מעבר עם טוויסט תל-אביבי, במחיר סמלי של 5 שקלים לחברי מועדון (15 שקלים לשאר הלקוחות). הרשת מציעה גם "סלי אימוץ" – מבצעים והטבות על מגוון מוצרים שיקל על המעבר ויהפוך אותו לחוויה קלה ונעימה.
הדר אריאל, מנהלת השיווק של am:pm, הוסיפה: "אנחנו מזהים את הצורך עוד לפני שהוא נאמר ומציעים פתרון חכם, מהיר וקליל. גם בתקופת המעבר, כשכולם מחפשים קרטונים, הפכנו את זה לחוויה חיובית ומלאת הומור".
עוד ב-
מהלך זה יכול רק להראות תמים, אבל משרד פרסום מנצ' מוביל פה תעלול פרסומי במסווה של פרויקט מחזור בצורה מתוחכמת, וינסו כנראה להצליח להכנס לתודעה של אנשים ששמעו על הפרויקט בתמים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



