כסף וצרכנות

מאסק יצא בהודעה דרמטית והקפיץ את הביטקוין ב-11%

מייסד ומנכ"ל טסלה הודיע כי החברה עשויה לחזור לקבל את המטבע הדיגיטלי כאמצעי תשלום ברגע שהכורים יצליחו לעשות זאת באמצעות אנרגיה ירוקה בצורה אפקטיבית, שערו טיפס ל-39,300 דולר
כפיר אדר |  1
התרסקות הביטקוין (צילום פייסבוק pexbay)
כהרגלו, אילון מאסק גרם הלילה (אור לשני) שוב לטלטלה בשוק הקריפטו. מייסד טסלה הודיע בציוץ בטוויטר כי החברה תחדש את קבלת הביטקוין כאמצעי שלום ברגע שהכורים המשתמשים באנרגיה ירוקה לכרייה של המטבע הקריפטוגרפי יגיעו למחצית הדרך, צייץ המנכ"ל שהוא אחד האנשים העשירים בעולם.
מאסק עצר את טירוף הקריפטו בן החודש של טסלה באמצע חודש מאי, כאשר הוא ציין את החששות הסביבתיים בעקבות כריית המטבע, דבר שגרם לירידה חדה בערכו. אך "כאשר יש אישור לשימוש סביר של אנרגיה נקייה על ידי כורים עם מגמה עתידית חיובית, טסלה תחזור לאפשר עסקאות ביטקוין", טען בציוץ.
 
לא ברור כיצד מאסק יבדוק את עבודת הכורים ואת צריכת האנרגיה הנקייה שכן קיים ויכוח נרחב בשאלה היכן נמצא כיום הענף. למרות זאת, ההערות מספקות אמת מידה ראשונה להחזרת תשלומי הביטקוין בטסלה.
כזכור, במאי המטבע הדיגיטלי המוביל צנח ביותר מ-10 אחוזים לאחר שמאסק צייץ את החלטתו להשעות את השימוש בו, פחות מחודשיים לאחר שטסלה החלה לקבל את המטבע הדיגיטלי הגדול בעולם לתשלום. מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, כולל אתריום, צנחו גם הם לפני שחזרו לקרקע מסוימת בסחר באסיה.
ייתכן שהציוץ של מאסק היה המניע למחיר הביטקוין שהחל בעלייה חדה כלפי מעלה כשעה לאחר שליחת הציוץ. למעשה, הדברים שכתב היוו קרקע לטיפוס של למעלה מ-11.4% בדרך לשער חדש של 39,328 דולר, גם שווי השוק עלה משמעותית ל-736 מיליארד דולר בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא באמת מניות? דנקנר וקובי אלקסמ ישבו בכלאבוש (ל"ת)
    משה 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור