כסף וצרכנות

טסלה הצילה את הנהג: כך אירוע מחריד הסתיים בנס

עץ במשקל הנושק לטון קרס על רכב בו נהג סם פורסי, תושב קנדה, אבל למרבה המזל גג הזכוכית של הרכב מדגם 3 שלו בלם את המשקל ואף לא התפוצץ למרות המשקל הרב
מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
סם פורסי, בעלי רכב טסלה מקנדה, שיתף השבוע את הסיפור שלו ביוטיוב איך גג הזכוכית של הרכב מדגם 3 שלו הציל את חייו. עץ במשקל של כ-900 קילוגרם מחץ את הרכב וסביר היה להניח שהעובדה שהיה ברכב גרמה לחשוב כי ייפצע קשה או אפילו ייהרג.
אך למזלו הרב של פורסי, הזכוכית בגג הטסלה דגם 3 שלו נסדקה בלבד למרות המשקל העצום שנחת עליה אך לא התנפצה ובכך חייו ניצלו. רק לאחרונה נרשמו אירועים דומים ברכבי טסלה שבהם המערכות באוטו הצילו את חיי הנהגים, אך לא העיצוב.
הנהג ההמום ציין שהחלק הגדול של העץ הישן נפל ישירות על מכוניתו ממש מעל מושב הנהג. הוא לקח את החבר הכי טוב שלו ואת ארוסתו לחתונה שלהם באותו זמן, כאשר צילומי הווידאו צולמו מצלמת הדשבורד של אחת השושבינות שנסעה מאחוריהן.
 
איש העסקים גארי מארק צייץ בטוויטר שהעץ שנפל שקל כמעט טון ונפל בגלל הרוחות העזות באונטריו. חשוב לציין שהטסלה דגם 3 היא המכונית הבטוחה ביותר שהמינהל הלאומי לבטיחות בדרכים בארה"ב בדק, ויש סיפורים שיוצאים לכאורה כל יום כיצד או שחייו של מישהו נחסכו בתאונה מחרידה או שהוא ממש התרחק.
 
כאשר טסלה דגם 3 שלהם הוכתרה מסיבה זו או אחרת. סוגים אלה של סיפורים הופכים נפוצים יותר ויותר, ומדגימים מדוע בדיוק ציוני ה-NHTSA היו כה גבוהים עבור הדגם 3.  כזכור, אילון מאסק אמר במספר הזדמנויות שבטיחות היא המוקד מספר 1 של טסלה בתכנון כלי רכב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאפו לטסלה/ לאלון מאסק!
    מיטל 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תרגום גרוע?? חייו נחסכו??!! או אולי ניצלו? איך מגיעים לרמת תרגום כל כך קלוקלת? ומה, אין עריכה? הגהה? הלו????
    סגור