כסף וצרכנות

רשות המסים עיקלה רכבים במגזר הערבי בגלל חוב עתק

המשטרה ממשיכה את מאבקה למיגור הפשיעה במגזר הערבי. במסגרת מבצע "מסלול בטוח" יצא לדרך שיתוף פעולה בין המשטרה לרשות המיסים במטרה לפגוע במנגנון הכלכלי של ארגוני הפשיעה במגזר הערבי
מערכת ice | 
רכב שעוקל (צילום דוברות המשטרה ורשות המיסים)
נמשכת פעילות משטרת ישראל ורשות המסים במסגרת מבצע "מסלול בטוח": משטרת ישראל ורשות המסים הובילו הבוקר מבצע נרחב של אכיפה כלכלית בכפרים הערביים ג'דיידה מכר ואבו סנאן. המבצע כלל עיקול של 9 כלי רכב, שעוקלו בגין חובות של מעל מיליון שקל של בעליהם.
במסגרת פעילות המבצע "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית על מנת לחזק את המשילות וההרתעה - משטרת ישראל ורשות המסים, באמצעות היחידה הארצית לאכיפת הגבייה (הוצאה לפועל), ממשיכות לשלב זרועות יחד עם גורמי אכיפה נוספים על מנת למקסם ולייעל את יכולת האכיפה מול גורמים עבריינים פורעי חוק אשר גם חייבים בתשלומים בגין אי-תשלומי מס.
בתוך כך, אתמול (שלישי) החל משעות הלילה המאוחרות, פעלו שוטרי תחנת גליל מערבי בשיתוף פעולה עם רשות המיסים, עובדי מס ערך מוסף, ומנהלת תאום פעילות אכיפה, בכפרים הערביים ג'דיידה מכר ואבו סנאן, מול מספר תושבי הכפרים, החייבים כספים למס ערך מוסף. בסך הכל עוקלו הלילה 9 כלי רכב מבעלי החוב כאשר אצל אחד מבעלי החוב המשטרה תפסה כ-150,000 שקל.
במשטרה אומרים: "משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה הדוק על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן, וזאת על מנת לשמר את המשילות ויכולת ההרתעה ולהביא בין היתר להגברת השוויון בנטל המס בקרב אזרחי המדינה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה