קריפטו

סוף להונאות הקריפטו? זו המדינה שעשויה לנסות להילחם בתופעה

במטרה להילחם בתופעת הונאות הקריפטו והלבנות הון, אנליסטים ויועצים רבים ייעצו לממשלת ניגריה כי עליה לקבוע תקנות חדשות בנוגע למסחר במטבעות הפופולריים, ובכך לנסות לשים סוף לתרמיות הרבות אשר מתבצעות במדינה
מערכת ice |  1
השקעות קריפטו (צילום shutterstock)
שוק הקריפטו ממשיך לצבור תאוצה ופופולריות ברחבי העולם, אך הוא טומן בתוכו סכנות רבות, ביניהן גם הונאות הקריפטו הנפוצות אשר מתרחשות ללא הרף. בשביל להתמודד עם הבעייתיות שבמסחר במטבעות אלו, מדינות רבות מנסות לייצר מערכת חוקים בטוחה שתפקח על המסחר במטבעות. בקרוב, ממשלת ניגריה עשויה לקבוע תקנות חדשות בנוגע לפעילות מטבעות הקריפטו.
בכיר בתחום טען כי על רקע הונאות הקריפטו והלבנות ההון שמתרחשות במדינה, "ניגריה חייבת להסדיר לחלוטין את פעילות המטבעות הקריפטוגרפיים, ולקבוע חוקים לכך. אם יהיו חוקים ברורים – כמות העבירות תפחת באופן דרסטי". הוא הסביר כי היעדר תקנות בנוגע לקריפטו מאפשרת את קיומן של הונאות רבות אשר הפכו לנפוצות במיוחד במדינה.
עוד הוא ציין כי על הבנקים במדינה להבטיח שספקי שירותי הנכסים הדיגיטליים משתמשים בחשבונות בורסה אמינים ומתואמים, במטרה לוודא שלא מדובר בערוצי הלבנות הון, מכירת סמים או מימון טרור. כמו כן, יועצי קריפטו מקומיים טענו כי על הממשלה להתערב באופן אקטיבי בכל הנוגע לתחום המטבעות, ולהבטיח את קיומו של מערך מסחר הגון ובטוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאילו שבלי הקריפטו אין מספיק הונאות בניגריה
    צביקה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנקים בניגריה שותפים מלאים לכל ההונאות
    סגור