קריפטו

הביטקוין בשיא של שנים: חצה את רף ה-50 אלף דולר

לאחרונה הושקו קרנות סל אשר עוקבות אחר מטבע הקריפטו, מה שהוביל בתחילה לעלייתו לרמה של כמעט 49 אלף דולר, אך גרם גם לצניחתו. היום (שני), הוא זינק שוב וחצה את רף ה-50 אלף דולר, מה שמהווה שיא של יותר משנתיים בערכו של המטבע
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הביטקוין הגיע היום (שני) לשיא של שנתיים וחודשיים כאשר הוא זינק למחיר של 50 אלף דולר, לאחר שחווה עלייה יומית של 4%. כזכור, אנליסטים רבים צפו את הקפיצה המדוברת על רקע אישור של קרנות הסל שעוקבות אחר המטבע.
כזכור, הרשות לניירות ערך בארצות הברית (SEC) אישרה לאחרונה קרנות סל שעוקבות אחר הביטקוין ובכך אפשרה למשקיעים לסחור בו מבלי להיות בעלים של ארנק דיגיטלי. ביום השקת הקרנות ב-10 לינואר, הביטקוין זינק כמעט ל-49 אלף דולר, אך בהמשך הוא נפל בכמה אלפים עד שצנח עד ל-38 אלף דולר. הדבר לא הפריע לבכירים בתחום להמשיך להאמין כי מדובר בעניין תנודתי בלבד, וכי המטבע ימשיך לזנק בהמשך. מרקוס תי'לן, בכיר בתחום, חשף לאחרונה כי לדעתו מחיר הביטקוין יקפוץ ב-65% מרמתו הנוכחית, ועשוי להגיע ל-70,000 דולר עד סוף השנה.
 
שווי השוק של הביטקוין עומד כיום על 943.66 מיליארד דולר, והשינוי שלו בשבוע האחרון הוא חיובי ועומד על 11.38% - מהגבוהים בשוק. לצידו ישנם מטבעות קריפטו רבים אשר הציגו עלייה משמעותית, כמו גם הקרדאנו אשר עלה בימים האחרונים והצליח לעודד את המשקיעים בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה