קריפטו

שוק הקריפטו יכפיל את עצמו ב-2024? זו התחזית שצופה המומחה

בראד גארלינגהאוס, מנכ"ל סטארט-אפ בתחום הבלוקצ'יין מאמין כי שווי השוק צפוי להכפיל עצמו עד סוף 2024, ולעלות על 5 טריליון דולר. "אני מאוד אופטימי הפעם, קרנות הסל מניעות את הביקוש, ובמקביל ההיצע יורד. לא צריך תואר בראשון בכלכלה בשביל להבין מה אמור לקרות במצב הזה".
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
אין ספק כי שוק הקריפטו צבר תאוצה שבשנים האחרונות, כאשר אחד השיאים המשמעותיים שנרשם בתחום הוא חציית הביטקוין את רף ה-70 אלף דולר ליחידה. מנכ"ל סטארט-אפ בתחום הבלוקצ'יין מאמין כי שווי השוק צפוי להכפיל עצמו עד סוף 2024.
כפי שנכתב ברשת CNBC האמריקנית, המנכ"ל בראד גארלינגהאוס צופה כי בשל אירוע חציית הביטקוין וכן לאחר כניסתן של קרנות סל אשר עוקבות אחר הביטקוין (והכניסה העתידית של קרנות נוספות), שווי כל השוק צפוי לעלות על 5 טריליון דולר. "אני בתעשייה הזו הרבה זמן, וראיתי את הטרנדים האלה באים והולכים", אמר. "אני מאוד אופטימי הפעם, קרנות הסל מניעות את הביקוש, ובמקביל ההיצע יורד. לא צריך תואר בראשון בכלכלה בשביל להבין מה אמור לקרות במצב הזה".
 
שווי שוק הקריפטו הכולל עמד על כ-2.6 טריליון דולר נכון ל-8 באפריל. הביטקוין לבד זינק ביותר מ-140% במהלך השנה האחרונה, כאשר השיא היה ב-13 במרץ כשמחירו עמד על מעט יותר מ-73 אלף דולר. עם זאת, בהמשך הוא צנח שוב וכעת נסחר באזור ה-68 אלף דולר. כמו כן, הביטקוין מהווה כ-49% משוק הקריפטו, עם שווי שוק של 1.37 טריליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה